۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 824125

بر کسی پوشیده نیست که دبی یکی از مناطق بسیار جذاب آسیا و البته یکی از قطب‌های دیدنی دنیاست که نه‌تنها از ایران بلکه از سایر کشورهای دنیا افراد برای سفر به این کشور مدت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

رزرو بلیط رفت‌وبرگشت تهران دبی

یکی از پروازهای خارجی محبوب و پرتردد، پرواز تهران دبی یا پرواز تهران به دبی است که سالانه مسافران زیادی را بین این دو منطقه منتقل می‌کند. در واقع دبی که در همسایگی کشور ما قرار دارد یکی از مقصدهای بسیار محبوب برای ما ایرانی‌هاست. به دلیل ترافیک بالای مسیر تهران و دبی، طبیعتا لزوم چک کردن پلتفرم‌های آنلاین برای رزرو بلیط هواپیمای مقرون‌به‌صرفه اهمیت بسیار دارد. ازاین‌رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا یکی از به‌صرفه‌ترین راه‌های رزرو بلیط تهران به دبی را به شما معرفی کنیم.

چرا به دبی سفر کنیم؟

رزرو بلیط رفت‌وبرگشت تهران دبی

بر کسی پوشیده نیست که دبی یکی از مناطق بسیار جذاب آسیا و البته یکی از قطب‌های دیدنی دنیاست که نه‌تنها از ایران بلکه از سایر کشورهای دنیا افراد برای سفر به این کشور مدت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند. حتی اگر با هیچ‌یک از مکان‌های دیدنی دبی آشنا نباشید، دست‌کم تصویر برج آسمان‌خراش و خیره‌کننده خلیفه را بارها در اینترنت دیده‌اید. علاوه بر برج معروف خلیفه، سایر دیدنی‌های دبی تنها به اسکله ابرا و سواحل زیبای جمیرا و جزیره نخل آن ختم نمی‌شود.

برای مثال با سفر به دبی شما می‌توانید از آکواریوم بسیار زیبای لاست چمبرز و شهربازی آی‌ام‌جی و لگولند دیدن کنید. از همه این‌ها که بگذریم، بعید می‌دانیم کسی چیزی درباره اسکای دایو دبی نشنیده باشد. چنین تجربه هیجان‌انگیز و جذابی را هیچ‌کس نباید از دست بدهد؛ بنابراین اگر شجاعت لازم را دارید حتما اسکای دایو دبی را مدنظر قرار دهید تا به یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی شما تبدیل شود.

البته شاید خریدکردن هدف اصلی شما برای سفر به دبی باشد. در این صورت باز هم برای شما پاساژها و مراکز خرید بزرگ و مدرن زیادی وجود دارد. نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که گشت‌وگذار در مراکز خرید دبی چیزی از تفریح و گردش‌های دیگر کم ندارد. اگر این حرف را باور ندارید مرکز خرید مرکاتو، برجمان، مارینا مال دبی، وافی، دراگون مارت و اوت‌لت‌مال دبی را پیش از سفر چک کرده تا بتوانید برای خرید در آنجا از هم‌اکنون مهیا شوید. سایر مناطق دیدنی که باید در سفر به دبی حتما از آن‌ها دیدن کنید عبارتنداز:

  • سالن اپرای دبی که در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد.

  • باغ معجزه دبی با ۱۰۹ میلیون شکوفه که در کتاب گینس ثبت شده است.

  • مجمع‌الجزایر جهان در دبی که از شن‌های استخراج‌شده از آب دریا ساخته شده و به نقشه زمین شباهت دارد.

اطلاعاتی درباره پرواز تهران دبی

رزرو بلیط رفت‌وبرگشت تهران دبی

مسافت هوایی بین تهران و دبی چیزی حدود ۶۰۰ کیلومتر است. بدین ترتیب پس از رزرو این پرواز خارجی در زمان مناسب، می‌توانید در سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی امارات دبی، پروازی حدودا دوساعته را با خیال راحت سپری کنید.

لازم به ذکر است که برای رزرو پرواز دبی به تهران یا برعکس، گزینه‌های زیادی پیش روی شماست که می‌توانید هرکدام آن‌ها را باتوجه‌به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. برای مثال امکان خرید بلیط سیستمی و چارتری مقدور بوده و می‌توانید از بین کلاس‌های پروازی، نوع اکونومی یا بیزنس را انتخاب کنید.

هرچند قیمت پرواز رفت‌وبرگشت تهران دبی مانند سایر پروازها هر روز در حال تغییر است، اما می‌توان قیمتی تقریبی را برای آن بیان کرد:

اطلاعات پرواز

نوع ایرلاین

تعداد مسافر

قیمت بلیط در بازه زمانی اول تا اواسط مهرماه

دوطرفه، اکونومی، سیستمی

قشم ایر

یک نفر بزرگسال

۶۶۶۰۰۰۰

دوطرفه، بیزنس، سیستمی

ایران‌ایر تور

یک نفر بزرگسال

۱۰۸۸۰۰۰۰

رزرو بلیط پرواز تهران دبی با قیمت کمتر

معمولا قیمت بلیط‌های هواپیمایی برای تمام مسیرهای داخلی و خارجی روزانه در حال نوسان است و نمی‌توان هم‌اکنون قیمتی را برای روزهای آتی با اطمینان گفت؛ بنابراین برای اینکه بتوانید با قیمت مناسب بلیط هواپیما را تهیه کنید باید پیوسته پرواز خارجی تهران به دبی را در پلتفرم‌های آنلاین مانند اسنپ تریپ جست‌وجو کنید. ازاین‌رو:

  • هنگام جست‌وجو، تمام پروازها و قیمت‌ها را بادقت بررسی کنید.

  • اگر می‌توانید زمان‌هایی که به تعطیلات رسمی برمی‌خورند را برای سفر کردن، انتخاب نکنید.

  • هنگام رزرو بلیط پرواز تهران به دبی، نوع ایرلاین را برای کاهش قیمت نهایی مدنظر قرار دهید.

  • نوع پرواز اکونومی مقرون‌به‌صرفه بوده، بنابراین بیزنس یا فرست کلاس را انتخاب نکنید.

  • در صورت وجود بلیط چارتری یا لحظه آخری، آن‌ها را از دست ندهید.

شیوه رزرو بلیط تهران دبی با اپلیکیشن

برای اینکه رزرو پرواز دبی به تهران و برعکس را به روشی مطمئن و راحت انجام داده و از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن فوق‌العاده اسنپ تریپ استفاده کنید. برای آشنا شدن با مراحل رزرو بلیط هم فقط کافی است مراحل ساده زیر را مطالعه کنید:

  • مرحله‌ی اول: پس از دانلود اپلیکیشن موردنظر و ثبت‌نام در آن، زیر عنوان خدمات اسنپ تریپ برای سفر، گزینه پرواز خارجی را انتخاب کنید.

  • مرحله‌ی دوم: اکنون باید گزینه دوطرفه بودن پرواز را مشخص کرده و سپس مبدا و مقصد را با تهران و دبی تعیین کنید.

  • مرحله‌ی سوم: در ادامه، تاریخ رفت‌وبرگشت را مشخص کنید.

  • مرحله‌ی چهارم: سپس تعداد مسافران را تعیین کرده و برای پیداکردن پرواز مناسب، دکمه جست‌وجو را لمس کنید.

  • مرحله‌ی پنجم: در ادامه چند گزینه برای زمان پرواز نمایش داده می‌شود که باید یکی را انتخاب کنید. شما می‌توانید گزینه‌ها را بر حسب ارزان‌ترین و بیشترین تخفیف نیز بررسی کنید.

  • مرحله‌ی ششم: در ادامه سیستمی یا چارتری بودن بلیط، نوع ایرلاین، ساعت پرواز و همچنین قیمت بلیط نمایش داده می‌شود.

  • مرحله‌ی هفتم: پس از تأیید، در صفحه مربوط به واردکردن اطلاعات شخصی، پس از واردکردن شماره موبایل و بررسی کد فعال‌سازی، پروسه رزرو بلیط هواپیما را کامل کنید.

همیشه یک راه ساده‌تر برای رزرو بلیط هواپیما هست!

در مطلبی که خواندید درباره پرواز دبی به تهران و تهران به دبی صحبت کردیم و نحوه رزرو بلیط هواپیما توسط اپلیکیشن اسنپ تریپ را بررسی کردیم؛ بنابراین هم‌اکنون می‌توانید خود را برای یک سفر هیجان‌انگیز به دبی آماده ببینید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.