جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با در دست داشتن پرچم مطهر آستان قدس رضوی، با خانواده معظم شهیدان پورعیسی و محمدرضا کشاورز از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) دیدار و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

خادمان رضوی به دیدار خانواده‌های شهیدان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) رفتند

به گزارش رواق، عصر روز چهارشنبه ۵ آبان بود که یک عضو گروهک تروریستی داعش توانست خود را به محوطه حرم شاهچراغ(ع) رسانده و ۱۳ تن از زائران را شهید و ۲۰ تن را زخمی کند که در میان شهدا نام چند کودک و زن نیز دیده می‌شد.
چند روز پس از این حادثه، جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با در دست داشتن پرچم مطهر آستان قدس رضوی، به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به دیدار برخی از خانواده‌های این شهدا رفته و به مقام این شهدا ادای احترام کردند.
یکی از این شهیدان، حسنعلی پورعیسی بود که به گفته فرزندش از ۱۳ سالگی به شیراز آمد، در همین شهر تشکیل خانواده داد و با توجه به علاقه بسیار زیادی که به امام رضا(ع) داشت حدود ۱۶سال پیش به مشهد مهاجرت کرد و به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر رضوی مشغول خدمت شد؛ پس از آن دوباره به شیراز بازگشت و به عنوان خادم حرم مطهر شاهچراغ(ع) مشغول خدمت شد.
مرحوم حسنعلی پورعیسی در روز حادثه برای تحویل شیفت نماز مغرب و عشا به حرم مطهر رفته و در همان لحظات اولیه حمله فرد تروریست در حالی که مردم را به سمت در خروجی هدایت می‌کرد به شهادت رسید.
محمدرضا کشاورز نیز یکی از سه شهید دانش‌آموز عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است که خادمان حرم مطهر رضوی به دیدار خانواده وی رفته و به جایگاه او ادای احترام کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.