مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۳ هزار گردشگر سلامت، خدمات مورد نیاز خود را در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه در مشهد دریافت کردند.

۲۳ هزار گردشگر سلامت از خدمات درمانی مشهد بهره‌مند شدند

به گزارش قدس خراسان آنلاین، داوود خوش‌شکن با بیان این که این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است اظهار کرد: بیشتر گردشگران سلامت از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، کویت، بحرین و تاجیکستان به دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از مجموع تعداد گردشگران سلامت حدود ۶۶ درصد زن و حدود ۳۳ درصد مرد بودند که بیشتر به دلیل دریافت خدمات درمانی در حوزه چشم، قلب، زنان و زایمان، ارتوپدی و زیبایی به مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش گردشگر سلامت (آی.پی.دی) در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در مشهد مراجعه کردند.

وی با بیان این که این دانشگاه از ظرفیت بالایی در حوزه ارائه خدمات درمانی به گردشگران سلامت برخوردار است گفت: حضور اعضای هیات علمی توانمند و بیمارستان‌های دارای مجوز آی.پی دی و تعرفه مناسب ارایه این خدمات از جمله نقاط قوتی است که گردشگران سلامت را برای مراجعه به شهر مشهد مشتاق می‌کند.

خوش‌شکن افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستاوردهای خوبی در زمینه ارایه خدمت به گردشگران سلامت به دست آورده است که از آن جمله می‌توان به ارایه خدمت درمانی بدون واسطه(لیدر) به بیمار اشاره کرد به نحوی که از ۲۳ هزار بیمار مراجعه کننده ، ۲۰ هزار نفر مستقیم برای دریافت خدمات درمان اقدام کرده‌اند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده و تکریم ارباب رجوع از دیگر موضوعاتی است که موجب کسب رضایت گردشگران سلامت را فراهم کرده است زیرا ما معتقدیم که که هر گردشگر سلامت می تواند به عنوان یک مبلغ برای سایرین عمل کند که امیدواریم با ادامه این روند تا انتهای سال بتوانیم میزبان ۶۰ هزار گردشگر سلامت باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.