سادیو مانه، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد برابر اینتر مرتکب پنالتی نشده است.

توپ به دستم نمی‌خورد به بیمارستان می‌رفتم

به گزارش قدس آنلاین، در 10 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم بایرن مونیخ و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در آلمان، حادثه ای جنجالی رخ داد که اعتراض شدید بازیکنان نراتزوری و کادر فنی این تیم را برانگیخت. ضربه محکم نیکولو بارلا به سمت دروازه بایرن مونیخ نواخته شد و وقتی توپ با سرعت تمام به سمت سادیو مانه آمد، این ستاره سنگالی به طور غریزی هر دو دستش را جلوی صورتش گرفت و توپ به دستان این بازیکن برخورد کرد.

توپ به دستم نمی‌خورد به بیمارستان می‌رفتم

صحنه به قدری مشکوک بود که داور این دیدار بیش از دو دقیقه خودش شخصا صحنه را بررسی کرده و در نهایت نیز حکم به ادامه بازی داد. بازیکنان اینتر معتقد بودند با توجه به فاصله زیاد توپ با سادیو مانه و حالت غیرعادی دست این بازیکن، این صحنه پنالتی بوده است. اما داور چنین عقیده ای نداشت و در نهایت نراتزوری با شکست 0-2 و بدون گل زده مونیخ را ترک کرد. حالا سادیو مانه مدعی شد اگر دستش را جلوی صورت خود نمی گرفت ممکن بود راهی بیمارستان شود و این برخورد اصلا پنالتی نبوده است.

سادیو مانه گفت: "اگر دست هایم را جلوی صورتم نمی گذاشتم، ممکن بود بعد از برخورد توپ به بیمارستان بروم، پس تردیدی وجود ندارد که این صحنه پنالتی نبود. اینتر تیم بسیار خوبی است، آنها بارسلونا را حذف کردند و این بدان معنی است که آنها تیم فوق العاده ای در اختیار دارند."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.