رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از آغاز عملیات احداث استخر اداره ورزش و جوانان با تعیین پیمانکار طی دو هفته آینده خبر داد.

آغاز عملیات احداث استخر اداره ورزش آبیک پس از تعیین پیمانکار

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم برخورداری در جلسه روسای هیات های ورزشی شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به برگزاری حدود 160 برنامه ورزشی طی 6 ماه اخیر در شهرستان آبیک اظهار کرد: برای پروژه استخر جنب سالن پیامبر اعظم(ص) 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که تا 15 روز آینده پیمانکار کار خود را آغاز خواهد کرد و اگر اعتبار به موقع جذب و پیمانکار کار را آغاز کند احتمال اینکه سال آینده استخر دولتی تکمیل و افتتاح شود، وجود دارد.

وی با بیان اینکه با خانواده های مختلفی در رشته های ورزشی سر و کار داریم، افزود: ورزشکاران باید بدانند که برای کشور و سربلندی کشور ورزش می کنند که مربیان وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید حساسیت بیشتری نسبت به خلق و خو و رفتار ورزشکاران داشته باشند چرا که مدال آوران آینده هستند.

آغاز عملیات احداث استخر اداره ورزش آبیک پس از تعیین پیمانکار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: همه ورزشکاران در میادین ملی و بین المللی نسبت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی حساسیت دارند و برای آن اهمیت و ارزش قائل هستند.

برخورداری با اشاره به غفلت برخی از دستگاهها به ویژه ورزش و جوانان از نسل نوجوان و جوان اضافه کرد: مربیان ورزشی علاوه بر آموزش فنی و تکنیکی رشته های ورزشی لازم است منش پهلوانی و ملیت را برای ورزشکاران نوجوان و جوان تببین کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران به عنوان پیشگامان اجرای برنامه های ورزشی در راهپیمایی 13 آبان با حضور پررنگ و پرشور خود ثابت می کنند که همراه با نظام و کشور هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه به عنوان ورزشکار رشته تیراندازی در 90 کشور خارجی در میادین مختلف در مسابقات شرکت کرده ام، افزود: بین یک هفته تا 10 روز را در کشورهایی که مسابقه میدادم، سپری کردم و به این نتیجه رسیدم که بهترین و خونگرمترین مردم را ایران اسلامی دارد و همیشه پشت هم بوده اند و در سخت ترین شرایط نظام را تنها نگذاشته اند.

آغاز عملیات احداث استخر اداره ورزش آبیک پس از تعیین پیمانکار

13 آبان نماد اسلام محوری است

حجت الاسلام علیرضا دیال آبادی معاون تربیتی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک امام علی علیه السلام را محصول اسلام و اسطوره پهلوانی، قهرمانی و مردانگی دانست و اذعان کرد: 13 آبان نماد استکبار ستیزی، اخلاق محوری و اسلام محوری است که با توجه به صف آرایی دشمنان خونین و منافقین علیه نظام می طلبد همه در راهپیمایی 13 آبان حضوری گسترده باشیم.

وی افزود: شهدا جان خود را فدای کشور و پرچم کردند که نباید نسبت به آرمان ها و ارزشهای انقلاب بی تفاوت باشیم.

این مسئول ادامه داد: منافقین بلاهای بسیاری را بر سر زنان و کودکان این مرز و بوم آوردند که باید گفت، مرام و منش شان غیرانسانی بوده و است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.