طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، مدیران اتلتیکو حالا بیشتر از قبل برای برکناری دیه‌گو سیمئونه متقاعد شده‌اند و برای جانشینی او با لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، مذاکره کرده‌اند.

تماس اتلتیکو با مربی معروف برای جانشینی سیمئونه

به گزارش قدس آنلاین، اتلتیکو برای اولین بار در یک دهه گذشته نتوانست نه از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند و نه راهی لیگ اروپا شود. در گروهی آسان متشکل از پورتو، کلاب بروژ و بایرلورکوزن، اتلتیکو در رده آخر قرار گرفت و این یک ناکامی بزرگ برای دیه‌گو سیمئونه محسوب می شود. مربی ای که توانسته در 11 سال گذشته اتلتیکو را متحول کند، بدترین مقطع حضورش در این باشگاه را پست سر می گذارد و حالا زمزمه های برکناری او نیز به گوش می رسد. شاید برای اولین بار در سال های اخیر برخی از هواداران اتلتیکو نیز با جدایی سیمئونه موافق باشند.

تماس اتلتیکو با مربی معروف برای جانشینی سیمئونه

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، مدیران اتلتیکو تماس هایی با لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، برای جانشینی سیمئونه داشته اند و با او وارد گفت‌وگوهای اولیه شده اند. این در حالی است که اخیرا عنوان شد انریکه مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد. روند نزولی اتلتیکو اگر ادامه دار باشد، بعید نیست که دوران حضور سیمئونه در این باشگاه به پایان برسد.

تماس اتلتیکو با مربی معروف برای جانشینی سیمئونه

از قرارداد انریکه با تیم ملی اسپانیا یک ماه دیگر باقیمانده و گفته می شود او پس از جام جهانی از هدایت لاروخا کنار خواهد رفت و دوست دارد به مربیگری در رده باشگاهی برگردد. انریکه بین سال های 2014 تا 2017 مربی بارسا بود و با این تیم در فصل 14-2015 فاتح سه‌گانه شد. او سابقه هدایت سلتا و رم را نیز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.