سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بردن اولین سوپرجام در تاریخ استقلال خوشحال کننده است.

ساپینتو: به بازیکنانم گفتم امروز تاریخ ساز می‌شوند/ ارسلان درس بزرگی برای تمام بازیکنان استقلال است

به گزارش قدس آنلاین، ریکاردو سایینتو بعد از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در مسابقات سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: بابت نتیجه‌ای که گرفتیم خوشحال هستم. طوری بازی کردیم که حریف را کاملا کنترل کنیم. یک گل زدیم و بردیم. بردن اولین سوپرجام در تاریخ استقلال خوشحال کننده است. به بازیکنانم گفته بودم که امروز آنها تاریخ ساز می‌شوند.

وی افزود: لایق این عنوان بودیم و در چند جبهه می‌جنگیدیم. تا آخر جنگیدیم و برای مثال ارسلان مطهری بیرون از تیم بود و امروز قهرمان تیم شد. این فوتبال است و نباید تسلیم شویم. این یک پیغام برای تمام بازیکنان از طرف من است. اگر تسلیم شوید و نجنگید انتخابی از طرف من نخواهید بود. مطهری اعتقاد داشت و سخت کار کرد و من او را برگرداندم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که فتح‌الله‌زاده مدعی شده این مربی بعد از برد اشک ریخته است گفت: در این 4 ماهی که سپری کردیم خیلی سختی کشیدیم. خیلی مشکلات را سپری کردیم و جریمه و محرومیتی که متحمل شدم عادلانه نبود. از زمانی که به استقلال آمدم قصدم کسب جام ها بود. برای بازیکنان و هواداران استقلال خیلی خوشحال هستم و ناراحت کننده است که آنها در استادیوم حضور نداشتند.

ساپینتو در خصوص میزبانی شهر کرمان از این بازی گفت: ایده من همان است که قبلا گفتم. این ورزشگاه برای چنین فینالی خوب نیست. ما 3 انتخاب داشتیم ولی این ورزشگاه را انتخاب کردند و من هم کاری از دستم بر نمی‌اید.

وی در خصوص اینکه ظاهرا او از تعیطیلی بازی‌ها خوشحال نیست گفت: این تعطیلات برای همه تیم ها یکسان خواهد بود. وقتی روی فرم هستید دوست دارید بازی ها ادامه داشته باشد اما جام جهانی در پیش است. زندگی همین است و تعطیلات در اواسط لیگ به وجود آمده و سعی می کنیم خودمان را سازگار کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چه تغییری در مطهری دیده که او را در این 2 هفته به میدان فرستاده است گفت: همیشه به بازیکنانم می‌گویم شما فرصت دارید که استفاده کنید. مطهری در بازی قبل از فرصت استفاده کرد و امروز ادامه داد. مطهری درس بزرگی برای تمامی بازیکنان است.

ساپینتو در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای تعطیلات دارد عنوان کرد: چند روزی تمرینات را تعطیل کردیم تا بازیکنان استراحت کنند.می‌خواستیم برای اردو برنامه ریزی کنیم که مدیریت باشگاه تغییر کرد.هنوز تصمیمی برای تعطیلی تمرینات و تعداد روزهای آن نگرفته ام.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ایران را دوست دارم با وجود اینکه یک خارجی هستم. امروز می‌خواستیم بیشتر خوشحال باشیم و به همین دلیل این برد را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.

منبع: آنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.