کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: ما تلاش می‌کنیم با توجه به کشتی گیرانی که داریم در رقابت‌ جام جهانی آذربایجان نتیجه خوبی را کسب کنیم و دل همه مردم را شاد کنیم.

دادمرز: اول راه هستم و می‌خواهم مدال‌های زیادی را کسب کنم/ در آذربایجان بهترین نتیجه را خواهیم گرفت

به گزارش قدس آنلاین، پویا دادمرز در خصوص تمرینات تیم ملی و مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی آذربایجان، اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم جام جهانی کشتی فرنگی سومین مسابقه رسمی من باشد که در آن شرکت می‌کنم. مسابقات جهانی بزرگسالان، مسابقات امیدهای جهان و الان هم جام جهانی کشتی فرنگی است که حضور خواهم داشت تیم ملی کشتی فرنگی ترکیبی از بزرگسالان و جوانان است، تیم جوان خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه درباره حریفان تیم ملی نیز گفت: ما در این مسابقات باید با حریفانی مبارزه کنیم که با نفرات اصلی خود به این مسابقات آمده اند ولی تلاش ما این است با توجه به کشتی گیرانی که داریم در رقابت جام جهانی آذربایجان نتیجه خوبی را کسب کنیم و دل همه مردم را شاد کنیم. جام جهانی پس از وقفه‌ای ۴ ساله برگزار خواهد شد و این فرصت مناسبی برای ما است تا خود را محک بزنیم.

کشتی گیر وزن ۵۵ کیلو گرم کشورمان با اشاره به این که هنوز اول راه است عنوان کرد: بعد از شکست در مسابقات جهانی صربستان خداراشکر توانستم آمادگی خود را حفظ کنم و در مسابقات امیدهای جهان مدال طلا رقابت ها را از آن خود کنم. امیدوارم که همین مسیر هموار را حفظ کنم تا بتوانم در تیم بزرگسالان هم خوش بدرخشم و مدال های خوش رنگ به دست آورم و به کارنامه خودم اضافه کنم. حدود ۱۰ روز دیگر ۲۳ ساله می شوم و راه زیادی پیش رو دارم و باید تمام تلاشم را بکنم تا موفق‌تر شوم.

دادمرز در پایان در خصوص اطلاع کشتی گیران از قوانین داوری خاطرنشان کرد: قوانین کشتی اتحادیه جهانی را می‌دانیم و قبل از اعزام به هر مسابقه امامی و سایر داوران پیشکسوت زحمت می‌کشند در اردوها موارد لازم را به کشتی گیران گوشزد می‌کنند. اتفاقی که در کشتی آزاد رخ داد یک سهل انگاری بیش نبوده است و همه کشتی گیران قوانین را می‌دانند و امیدوارم که دیگر در ادامه شاهد این اتفاقات نباشیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.