۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 824778

پوریا امیری بوکسور وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه خود در میدان آسیایی موفق شد نماینده هندوستان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم راه پیدا کند.

درخشش امیری در رینگ اردن

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲ با حضور ۳۲۰(۲۱۱ مرد – ۱۰۹ زن) بوکسور از روز سه‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه در "امان" اردن آغاز و تا روز ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

امروز(پنجشنبه – ۱۲ آبان‌ماه) و در روز سوم این رقابت‌ها، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و پوریا امیری در وزن ۸۶ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

پوریا امیری در وزن ۸۶ کیلوگرم در دیدار اول "کاپیل پوخاریا" از هندوستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم صعود کرد.این پیروزی در حالی بدست آمد که امیری در راند اول با وجود عملکرد خوبی که داشت؛ اما در میان تعجب همگان نتیجه ۴ بر یک به نفع بوکسور هند به پایان رسید؛ موضوعی که موجب شد امیری در ادامه عملکرد بی نقصی داشته باشد و در راندهای دوم و سوم حریف خود را ناک دان کرده و به برتری ۵ بر صفر برسد.

امیری در ادامه باید با "عدلبیک اولو ارکین" از قرقیزستان دارنده دو مدال برنز آسیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ مبارزه کند تا به مرحله نیمه نهایی برسد.

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

منبع: ورزش۳

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.