فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی سلاح و مهمات به همراه همدستش و کشف ۳۵ قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

دستگیری یک قاچاقچی با ۳۵ قبضه سلاح در خرمشهر

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید محمد صالحی پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان می کرد مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچی مزبور محموله سلاح را جهت توزیع در سطح استان به شهرستان خرمشهر منتقل کرد، افزود: ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله را با همکاری رده همنام خود در شهرستان خرمشهر شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این عملیات پیچیده و مقتدرانه ۳۵ قبضه سلاح شما ۳۴ قبضه کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاشینکف ۶۸ تیغه خشاب،۲۲ هزار و ۳۶۹ فشنگ جنگی شامل ۹ هزار و ۷۳۹ فشنگ کلت و ۱۲ هزار و ۶۳۰ فشنگ کلاشینکف کشف شد.

وی با بیان اینکه در این ارتباط همدست متهم نیزشناسایی و دستگیر شده است، گفت: طی یک ماه گذشته چهار باند سلاح و مهمات منهدم و جمعاً ۸۰ قبضه سلاح کشف شده است.

سردار صالحی در پایان ابراز کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.