مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با دعوت از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۱۳‌آبان گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳‌ آبان و حضور پرشور مردم در این رویداد، مخالفت ملت با استکبار و توطئه‌های آنان را به دنیا نشان می‌دهد.

برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳‌ آبان مخالفت ملت با استکبار را به دنیا نشان می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام برومند رازیانی اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی است که در کل کشور مخالفت مردم با استکبار و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب به همه اعلام می‌شود.

وی افزود: ۱۳ آبان همیشه مهم بوده و هست و امسال به دلیل فتنه‌انگیزی داعش در شاهچراغ و اغتشاشات سایر نقاط کشور که یک حامی مشترک دارند، آن هم آمریکا و متحدانش است باید حضور پررنگتری در این راهپیمایی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با دعوت از مردم استان برای حضور باشکوه در این راهپیمایی اظهار داشت: مردم مومن و همیشه در صحنه این دیار در تمام صحنه های نظام همگام با مردم سراسر کشور حضور داشته‌اند و بی‌شک در این راهپیمایی نیز حضوری دشمن شکن داشته و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌گذارند.

وی یادآور شد: دشمن همه کارهایی که برای مقابله با نظام و انقلاب ما بلد بوده و می‌توانسته انجام دهد را انجام داده و از آن بهره برده و آخرین جنگ هم احزاب است که تمام دشمنان با تمام داشته‌ها به میدان آمده‌اند تا انحصار خود را حفظ کنند اما باید بدانند این جنگ هم بزودی با شکست مواجه خواهد شد.

هر سال در روز ۱۳ آبان به مناسبت تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا راهپیمایی ضد استکباری در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.