امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: باید با حضور و مشارکت همگانی، حماسه دیگری برای دفع ظلم و ستم استکبار در روز جهانی مبارزه با استکبار (۱۳ آبان) خلق کنیم.

امام‌ جمعه اهل سنت ارومیه: حماسه دیگری در ۱۳ آبان خلق کنیم

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا مامد کلشی نژاد با بیان اینکه امروز با تاسی از منویات رهبری شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان یک واجب و ضرورت است، افزود: نباید اجازه دهیم پای استکبار جهانی به کشورمان باز شود.

به گفته او، همه اقشار اعم از هر دین و ‌مذهبی باید بداند هدف استکبار جهانی ایجاد ناامنی در کشور است مثل سوریه و عراق، و برای تحقق توطئه شوم خود با ریختن خون انسان‌های بی گناه مخصوصا جوانان و نوجوانان در حرم شاهچراغ چهره واقعی اش را نشان داد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه جنایات روی داده توسط استکبار برخلاف منشورات دینی و قوانینی است که اسلام در جنگ رعایت می‌کند، گفت: خون‌های ریخته شده توسط استکبار پرده از چهره واقعی او برداشت بنابراین حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان وظیفه همگانی است.

ماموستا کلشی نژاد اظهار کرد: ۱۳ آبان خاطره بزرگانی است که در راه مبارزه با استکبار و استعمار ستیزی جان برکف نهاده و به میدان عمل آمدند.

وی ادامه داد: جوانان ما در ادوار مختلف در مقابله با استکبار و دفع ظلم، تجاوز و تعدی نقش آفرینی کرده و جان خود را فدا کرده‌اند، حتی در ۱۳ آبان هم شهدایی را تقدیم نظام اسلامی کردند تا مانع تسلط استکبار بر کشور شوند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال متفاوت تر از ۴۰ سال قبل است، گفت: امروز ظلم و ستم استکبار در کشورهای مختلف از عراق گرفته تا سوریه و افغانستان لخ همه نشان می‌دهد دستس به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده است و نه تنها مردم ایران بلکه تمامی آزادیخواهان جهان باید انزجار خود را از استکبار نشان دهند.

۱۳ آبان یادآور سه رویداد کشتار دانش آموزان، تبعید امام راحل وتسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.
این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.