دانش آموزان استان البرز در پاسخ به توطئه های دشمنان اسلام اعلام کردند : امروز برای ناکام کردن توطئه های دشمنان متحد و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور پدا کرده ایم .

دانش آموزان البرز : دشمنان اسلام را ناکام خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، یکی از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ بود که در این روز، دانش آموزان مانند دیگر اقشار مردم در اعتراض به رژیم پهلوی و دخالت های آمریکا به صحنه آمدند تا صدای خود را به گوش جهانیان برسانند اما نیروی های نظامی رژیم طاغوت فرزندان این مرز و بوم را به خاک و خون و کشید.

دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷خورشیدی در مبارزه با استکبار، نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کردند. این قشر متعهد و آگاه، هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند و در واقع آنها بودند که با شعارهای کوبنده و فعالیت های خود بر ضد رژیم نقش مهمی در متزلزل کردن پایه های حکومت پهلوی داشتند.

دانش آموزان که گوش به فرمان رهبرشان حضرت امام خمینی (ره) بودند، مسیر آزادیخواهی را به تمام مظلومان و مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با استکبار جهانی به مبارزه بپردازند بنابراین یکی از پیشگامان مبارزه ملی در نهضت امام خمینی(ره)، دانش آموزان متعهد و بیداری بودند که برای رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

امسال این قشر به راهپیمایی ۱۳ آبان امسال برای تبیین و روشنگری حقایق و مسائل مربوط به کشورمان که فتنه ها و اغتشاشاتی را به دست دشمنان کوردل رقم خورده است، آمده اند تااقدامات جنایتکارانه ایادی کفر و عاملان ناامنی کشور و عملیات تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) که سبب به شهادت رساندن جمعی از هموطنانمان از جمله دانش آموزان شده را محکوم کنند.

شهدا الگوی ما هستند

سید رضا بابایی چگینی از دانش آموزان دوره متوسطه کرجی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان کرج گفت: شهدای ایران اسلامی از جمله شهدای دانش آموز الگوی ما هستند و ما همانند آنان پیرو ولایت هستیم.

وی افزود: امروز با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و عکس امام خمینی (ره) در این راهپیمایی شرکت کرده ام تا بگوییم همه ما فرزندان روح الله هستیم؛ نوک پیکان هجمه دشمن نسل نوجوان و جوان کشور است و ما با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان، توطئه‌های دشمنان را ناکام می کنیم.

این دانش آموز ادامه داد: دشمن این روزها با ترفندهای جدید درصدد دور کردن ملت بویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است که باید همه هوشیار باشیم زیرا نظام اسلامی به مشارکت و حمایت نیاز دارد و حضور پر رنگ اقشار جامعه در این راهپیمایی موجب کاهش التهابات و توطئه ‌های دشمنان می شود.

بابایی یادآورشد: به برکت خون پاک شهیدان، نظام اسلامی مقتدر است و حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان امنیت‌ ساز است.

ولایت مداری رمز پیروزی

علی اسکندری دیگر دانش آموز دبیرستانی کرجی گفت: مردم ولایتمدار استان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار خود از دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به نمایش گذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان کوبنده دشمنان است و اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند با توطئه‌های مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.

دانش آموز کرجی تصریح کرد: امنیت کشور مدیون خون شهدا و رشادتهای مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.

وی ادامه داد: حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان اهمیت زیادی دارد چون یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنیم.

سربلندی ایران با پیروی از ولایت

نیلوفرعلیزاده دیگر دانش آموز البرزی گفت: سربلندی ایرانی اسلامی در سایه پیروی از رهبر معظم انقلاب است و به همین دالیل بار دیگر در راهپیمایی ۱۳آبان شرکت کرده ایم.

وی بیان داشت: ۱۳ آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آنها در صحنه، نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان روزی که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است.

این دانش آموز ادامه داد: رمز پیروزی ملت و کشور در تبعیت محض از نائب امام زمان (عج) و ولی فقیه دوران حضرت امام خامنه ای است و حاضریم جان خویش را در راه اعتلای فرهنگ حقه شیعه و کشور اسلامی‌مان فدا کنیم.

جمعیت دانش آموزی البرز بیش از ۵۲۰ هزار نفر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.