همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و دانش آموزان قزوینی همراه با سایر اقشار، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان را با شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" آغاز کردند.

شعار "مرگ بر آمریکا" در قزوین طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در شهر قزوین با سر دادن شعارهای ضد استکباری از میدان میرعماد راهپیمایی خود را آغاز کرده و با عبور از خیابان های نادری و امام خمینی (ره) رهسپار مسجد النبی (ص) میعادگاه نماز جمعه خواهند شد.

علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان پرشور، جمع زیادی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای جان بر کف مسلح نیز به همراه دیگر اقشار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در قزوین حضور دارند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار، فاطمه محمد بیگی، لطف الله سیاهکالی مرادی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از مسوولان حاضر در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قزوین هستند.

امروز در ۳۰ نقطه از استان قزوین نیز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان آیین های مشابهی در حال برگزاری است.

۱۳ آبان همزمان با روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بدست دانشجویان و دانش آموزان انقلابی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.