شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، تاکید کرد: ملت ایران امروز بار دیگر اقتدار خود را در مصاف با دشمن به نمایش گذاشت.

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان/ نمایش مجدد اقتدار ملت ایران در مصاف با دشمن

به گزارش قدس آنلاین، شـورای هـمـاهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیۀ تقدیر و تشکر شـورای هـمـاهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

باشکوه‌ترین یوم‌الله ۱۳ آبان در تاریخ ۴۴ سالۀ انقلاب رقم خورد.

مردم ظلم‌ستیز ایران با حضور میلیونی و شگفت‌آور خود و خلق حماسۀ شکوه وحدت، عزت و عظمت، با شکستن تمامی حدنصاب‌های حضور در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، بهت و حیرت جهانیان را رقم زده و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

ایران اسلامی امروز در یوم‌الله سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و در تقارن با مراسم هفتم شهدای مظلوم شاهچراغ، سراسر همه موج شور و شعور، وحدت و غریو فریادهای رسا و کوبندۀ «مرگ بر آمریکا» بود، که در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین‌انداز شد.

ملت استکبارستیز و عزادار ایران اسلامی، با خیزشی عظیم و خروشی توفنده و انـدوهی جـانســوز در دل، از کشتار تروریستی حرم منور شاهچراغ و با نمایش خیره‌کنندۀ خود، در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با امـامیـن انقـلاب اســلامـی و شهدای گلگون کفن؛ نفرت و انزجار عمیق خود را از آمریکای تروریست‌پرور اعلام کرده و قدرت و اقتدار ملی خود را بار دیگر در مصاف با دشمن به نمایش گذاشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی ملت عظیم‌الشأن و بپاخاستۀ ایران اسلامی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسۀ جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌کند.

شـورای هـمـاهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.