مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۴۷ دستگاه و سازمان مختلف با طرح سبد خدمات فرهنگی این اداره کل در استان موافقت کرده اند تا خدمات فرهنگی را به کارکنانشان ارائه دهند.

طرح سبد خدمات فرهنگی در خراسان رضوی موافقت ۴۷ دستگاه اجرایی را گرفت

به گزارش قدس خراسان آنلاین، محمد حسین زاده عصر شنبه در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح سبد خدمات فرهنگی مقرر شد تا همه دستگاه های استان به دلیل برخورداری از مخاطبان فرهنگی خود شامل خانواده کارکنان و جامعه هدف، از یک سبد فرهنگی شامل محصولات فرهنگی منتخب همچون کتاب، تولیدات تصویری و نمایش‌های مناسبتی استفاده کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: هزینه اقلام فرهنگی این سبد توسط کارگروهی از نمایندگان دستگاه‌های توانمند فرهنگی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، سازمان تبلیغات اسلامی استان، صداوسیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهادها در بازه‌های زمانی ماهانه و از محل دو درصد بودجه فرهنگی هر سازمان تامین می شود.

وی گفت: استان خراسان رضوی در حوزه مصرف کالاهای فرهنگی ازجمله استان‌های پیشتاز کشور است و در این عرصه، عرضه کالاهای فرهنگی بیش از همه برای نوجوانان و جوانان ارزش و اهمیت پیدا می‌کند، زیرا این قشر از جامعه هم اکنون در معرض مستقیم تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند و نباید در برابر برنامه ریزی‌های مدون جریان ضدانقلاب برای استحاله معرفتی قشر آینده ساز کشور، فرزندان انقلاب را مورد غفلت قرار داد.

حسین زاده تشکیل کارگروه متشکل از نمایندگان نهادهای فرهنگی و دستگاه های اجرایی استان برای تصمیم گیری پیرامون برنامه های فرهنگی جام جهانی فوتبال را از جمله مصوبات نشست امروز شورای فرهنگ عمومی استان برشمرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.