فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش و پیگیری ماموران انتظامی هفت متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۷ مخل نظم و امنیت عمومی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین خراسان، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت یکی از اراذل و اوباش در محدوده خیابان پنج‌تن و بلوار طبرسی مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری پنج‌تن پس از بررسی دقیق اظهارات شاکیان پرونده تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری این فرد شرور و تحت تعقیب مراجع قضائی که دائم محل اختفایش را تغییر می‌داد، آغاز کردند.

وی اظهار کرد: تیم رسیدگی‌ کننده پرونده سرانجام با تحقیقات گسترده خود اطلاعاتی از حضور این فرد شرور را در منطقه پنج‌تن به دست آورد و پس از هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

نگهبان گفت: متهم پس از مشاهده ماموران انتظامی به سمت آن‌ها حمله‌ور شد که با سرعت عمل و اقتدار پلیس دستگیر و در بازرسی از خودروسواری متهم ۲ عدد شمشیر، یک چماق و یک قبضه سلاح گرم به همراه هشت فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی ۷۲ ساعت گذشته ۶ مخل نظم و امنیت عمومی دیگر نیز با جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی و... نیز توسط ماموران کلانتری‌های معراج و سناباد دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

عکس: آرشیو قدس آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.