فرماندار مشهد گفت: ساماندهی کشف‌رود مشهد به واسطه تاثیر آن در محیط زیست با جدیت تمام پیگیری می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

ساماندهی کشف‌رود با جدیت در حال اجراست

به گزارش قدس خراسان آنلاین، محسن داوری اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از فاضلاب جمع‌آوری شده در مشهد به صورت خام وارد کشف‌رود می‌شود که آسیب‌زا است و بر همین اساس ساماندهی کشف‌رود از چند سال قبل در دستور کار دستگاه‌های اجرایی همچون آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و شهرداری قرار گرفته است، ولی برخی از نقایص آن هنوز بر طرف نشده است.

وی با اشاره به ورود فاضلاب شهری، فاضلاب صنعتی و فاضلاب "سپتاژ" که توسط تانکرهای شهرداری به کشف‌رود وارد می‌شود، اظهار کرد: تلاش بر این است تا با افزایش احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب این مشکل برطرف شود.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه شهری آب و فاضلاب و با افزایش تصفیه خانه‌های شهری، تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و در حال اجراست، از سوی دیگر در بخش صنعتی هم تصفیه خانه چرمشهر تاپایان امسال افتتاح می شود تا آب ورودی به کشف رود سالم سازی شود و همچنین شهرداری هم در خصوص سپتاژ و تصفیه آن تا پایان سال برنامه هایی دارد.

داوری ادامه داد: با این اقدامات بخش اعظمی از مشکلات حوزه کشف رود، ساماندهی می‌شود تا سلامت مردم در این حوزه مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.