فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ شهروند ربوده شده از اهالی دهدشت، در کمال صحت و سلامت امروز به آغوش گرم خانواده برگشتند و آدم ربایان در چنگال قانون به دام افتادند.

دستگیری آدم رباها توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد و رهایی ۲ گروگان

به گزارش قدس آنلاین، سردار کیقباد مصطفایی در حاشیه دیدار ربوده شدگان با خانواده هایشان، اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در شهرستان کهگیلویه رخ داد.

وی افزود: به محض دریافت خبر با هماهنگی مقامات قضایی استان و شهرستان موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دو تیم از ورزیده ترین نیروهای مجموعه آگاهی با نظارت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان عهده دار پیگیری و پیجویی این پرونده شدند.

مصطفایی عنوان کرد: در خلال اقدامات اولیه همکاران، شاهد وقوع آدم ربایی دوم بودیم که هر دو در واقع مرتبط با هم و در راستای یک جریان و اختلاف مالی بودند.

وی ادامه داد: انجام آدم ربایی دوم عزم پلیس و دستگاه قضایی را جزم تر کرد زیرا که موضوع از پیچیدگی خاصی برخوردار بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: چنانچه به وقت و به هنگام این موضوع پیگیری جدی نمی شد ممکن بود تبعات بعدی نیز داشته باشد.

مصطفایی عنوان کرد: موضوع تحت رصد و کنترل ویژه اطلاعاتی قرار گرفت و سرنخ هایی از قضیه در استان های شرقی و جنوب شرقی کشور پیدا شد.

وی بیان کرد: هنوز به صورت شفاف این موضوع برای پلیس روشن نشده بود و پلیس مجبور بود به صورت ۲۴ ساعته و مستمر این موضوع را تحت رصد داشته باشد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه با همکاری دستگاه قضایی محل اختفا آدم ربایان برای پلیس مشخص شد و با دریافت نیابت قضایی نیروهای ویژه به محل اختفا متهمین در یکی از استان های همجوار اعزام شدند.

مصطفایی تاکید کرد: با چند عملیات پیچیده و منسجم و هماهنگ پلیس نسبت به شناسایی دقیق محل اختفا اقدام کرد و در چند عملیات ضربتی پی در پی موفق به دستگیری آدم رباها شدند.

وی ابراز کرد: این آدم ربایان به محل پلیس آگاهی استان انتقال و تخلیه اطلاعاتی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از گروگان ها آزاد شد اما آدم ربایان قصد رهایی نفر ربوده شده دوم را نداشتند اما محل نگهداری فرد ربوده شده که در نقطه صفر مرزی بود شناسایی شد.

مصطفایی عنوان کرد: فرد ربوده شده از چنگال آدم رباها رها شد و امروز در کمال صحت و سلامت هر دو نفر ربوده شده به آغوش خانواده خودشان برگشتند.

وی ادامه داد: خانواده ربوده شدگان با مجموعه پلیس استان و دستگاه قضایی همکاری داشتند که سبب شد پلیس با موفقیت کارش را انجام دهند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پلیس و دستگاه قضایی به عنوان دلسوزان مردم هستند و همه امروز اقتدار نیروی انتظامی و پلیس را دیدند.

منبع: برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.