زاهدان- رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۲گروگان خردسال سه و پنج ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در زاهدان از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافتند.

۲ کودک در سیستان و بلوچستان از چنگال آدم ربایان نجات یافتند

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی ربایش ۲ کودک خردسال در شهر زاهدان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد این ۲ کودک به همراه والدین‌شان داخل خودرو بودند که سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح کلاش و با استفاده از اسپری فلفل و شوکر آنها را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه متهمان با خانواده آنها تماس گرفته و برای رهایی فرزندشان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مطالبه کردند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده این ۲کودک خردسال با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم‌ربایی آغاز کردند.

سرهنگ ملاشاهی افزود: کمتر از ۲۴ ساعت از زمان گزارش گروگانگیری، آدم‌ربایان با تنگ شدن عرصه برخود و اطلاع از شناسایی‌شان توسط پلیس، افراد ربوده شده را ساعت ۱۷ عصر روز گذشته به صورت صحیح و سالم آزاد در مسجدی در کیلومتر ۲۵جاده زاهدان به خاش رها کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.