معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با تشکیل قرارگاههای مختلف در خراسان رضوی، این استان در اجرایی کردن سند تحول دولت سیزدهم نسبت به سایر استانهای کشور پیشرو است.

خراسان رضوی در اجرایی کردن سند تحول دولت سیزدهم پیشرو است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، ابوالفضل چمندی اظهار کرد: سند تحول رویکردی دولت سیزدهم با هدف تغییر روش ها، رویکردها، کارکردها و حل چالش‌ها و نیازهای کشور تدوین شده است و برای اجرایی شدن برنامه‌ها نیاز به چرخش‌ و تحولاتی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: اسناد بالادستی نظام به عنوان سند و نقشه راه است و در برخی موارد به برنامه تبدیل نشده است، در سند تحول استانی سعی می شود این طرحها اجرایی شود.

وی گفت: سند اجرایی تدوین شده برای خراسان رضوی به دولت ارائه داده خواهد شد تا همه دستگاه‌های اقتصادی در استان و کشور بدانند چه اقدامات تحول گرایانه‌ای در استان خراسان رضوی شکل خواهد گرفت.

چمندی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی خواسته بودند حلقه گم شده در اجرای اسناد بالادستی به درستی مشخص و تعریف شود و سند تحول دولت که بر اساس اسناد بالادستی همچون برنامه ششم توسعه تنظیم و ابلاغ شده است، تحقق این هدف را بدنبال دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بیشتر موارد طرح شده در سند تحول خراسان رضوی نیاز به الزام خارج از توان استان ندارد، ادامه داد: به طور مثال رویکرد دولت احیاء واحدهای راکد است و در این سند طرحهای موجود استان در این زمینه اولویت بندی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.