سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: منتظر تایید نهایی صلاحیت‌ها از طرف وزارت ورزش و جوانان هستیم.

سرنوشت فدراسیون المپیکی در گرو تایید صلاحیت‌ها

به گزارش قدس آنلاین، رسول هاشم‌کندی در خصوص شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار کرد: ما منتظر تایید نهایی صلاحیت‌ها از طرف وزارت ورزش و جوانان هستیم، در این راستا هم خود وزارت ورزش، دوستان پیگیر این مساله هستند تا این اتفاق بیفتد. همچنین تمام بخش‌های مربوط به مجامع انتخاباتی را در کمیسیون‌ها برگزار کردیم و باید اینطور بگویم مجمع آماده برگزاری است و تنها منتظریم تایید صلاحیت‌ها برای من بیاید.

وی ادامه داد: فدراسیون و وزارت ورزش هر آنچه لازم بود را انجام داده‌اند و تمامی کارها نیز به اطلاع اتحادیه جهانی رسیده است و در کنار آن هم یک رونوشت هم برای کمیته ملی المپیک ارسال شده است تا جای هیچ بحثی نماند. البته در این بین مسئولان اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به ما نامه زده‌اند و در آن خواستار این شده‌اند چه زمانی انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: ما تا الان هر کاری که نیاز بوده برای برگزاری انتخابات از جمله تصویب اساسنامه، برگزاری مجمع فوق‌العاده و غیره انجام داده‌ایم و تمامی این‌ها را هم به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری ارسال کرده‌ایم تا در تمامی این اتفاقات ریز و درشت ما قرار بگیرند. باید بگویم طبق روال مرحله به مرحله پیش رفتیم و در آخرین مکاتبه هم اتحادیه جهانی تایم برگزاری مجمع را از ما پرسیده است و ما هم آن نامه را برای دوستان در وزارت ورزش ارسال کردیم. ما به صورت روزانه با دوستان در اتحادیه جهانی در ارتباط هستیم و تنها مشکل ما مربوط به نامشخص بودن تایید صلاحیت‌ها برمی‌گردد که امیدوارم این مساله هم حل شود.

منبع: رکنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.