فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان بدانند که عرصه سیمرغ نه جولانگاه اینان است و نخواهیم گذاشت خون شهید آرمان علی وردی و دیگر شهدای این مملکت پایمال شود، گفت: حتی اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام در کوچه و خیابان‌هایی که به نام این شهدا مزین شده گام بردارند.

عرصه سیمرغ جولانگاه دشمنان ایران نیست/ اجازه قدم‌گذاشتن بدخواهان در خیابان‌های مزین به نام شهدا را نمی‌دهیم

به گزارش قدس خراسان آنلاین، امیر کیومرث حیدری با شرکت در تجمع باشکوه بانوان گنابادی در محکومیت هتک حرمت‌ها و اغتشاشات اخیر، اظهار کرد : برابر با آموزه‌های قرآن که رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین صراط مستقیم بودند، امروز فرامین ولایت فقیه نمود بارز صراط مستقیم است.



فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت کنونی جامعه خاطر نشان کرد : همانطور که رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری فراجا فرمودند دشمنان انقلاب از روزی که این نهال انقلاب نورس بود نقشه براندازی آن را داشتند و اکنون که این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است هیچ غلطی نمی توانند کنند.



وی به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی، سیاسی و امنیتی اشاره کرد و گفت: دشمنان بدانند که عرصه سیمرغ نه جولانگاه اینان است و نخواهیم گذاشت خون شهید آرمان علی وردی و دیگر شهدای این مملکت پایمال شود و حتی اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام در کوچه و خیابان‌هایی که به نام این شهدا مزین شده گام بردارند که اگر قدم بگذارند گام هایشان را قلم خواهیم کرد.

حیدری افزود: جامعه ما جامعه ای شهید پرور است و عزت و اقتدار و بصیرت این جامعه رهین رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.



فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح‌کرد: شهدا به ما آموختند مبادا لحظه ای امام و مقتدایمان را تنها گذاریم و این انقلاب با خون شهدا آغاز شده است و با همین خون ادامه خواهد داشت و لازمه آن پیروی و اطاعت از فرامین ولایت است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.