فرمانده سپاه قم گفت: تدوین و انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع شهدای استان قم و دفاع مقدس در دستور کار ستاد کنگره ملی شهدای استان قم است.

انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع شهدای استان قم و دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا موحد ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس قم اظهار داشت: در دیداری که اعضای کنگره ملی شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب داشتند ایشان نسبت به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و همچنین انتقال پیام شهدا به جامعه تاکید داشتند.

فرمانده سپاه قم عنوان داشت: مقام معظم رهبری همچنین بر این موضوع هم تاکید داشتند که با زبان هنر باید پیام شهدا را انتقال داد که تأثیرگذاری آن قابل توجه است.

سردار موحد گفت: تلاش‌ها و برنامه ریزی های بسیاری در راستای عمل به فرموده رهبر معظم انقلاب در سه سال اخیر در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم صورت گرفته است.

وی گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم ساخت سه فیلم سینمایی با محوریت شهدای قم در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: موضوع این سه فیلم در خصوص عملیات کربلای ۴، زندگی سردار شهید مهدی زین الدین و همچنین شهید مصطفی کلهری است که هدر مرحله ساخت است.

سردار موحد عنوان داشت: اثر هنری سمفونی خط شکنان نیز به سفارش ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم آماده شده که هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد.

وی گفت: تدوین و انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع شهدای استان قم و دفاع مقدس نیز از مهمترین کارهای ستاد کنگره ملی شهدا در عرصه اقدامات فرهنگی است.

فرمانده سپاه قم ابراز داشت: نمایش بزرگ فصل شیدایی نیز در راستای برپایی کنگره ملی شهدای استان قم در قم به صحنه رفت که با استقبال گسترده مردم مواجه شد و برنامه خوبی در راستای انتقال معارف دینی و اسلامی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.