امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر به ساخت موشک هایپرسونیک توسط سپاه پاسداران اشاره و تاکید کرد که ساخت این موشک قدرتمند جواب یاوه گویی های آمریکای جنایتکار را داد.

ساخت موشک هایپرسونیک سپاه پاسداران جواب یاوه گویی های آمریکاست

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید نصیر حسینی گفت: موشک هایپرسونیک پنج برابر سرعت صوت حرکت می کند و سپر موشکی و دفاعی که بتواند آن را رهگیری کند ساخته نشده است .

وی با بیان اینکه ساخت این موشک در جواب یاوه گویی های آمریکا بعد از تهدید ایران است، تصریح کرد: ساخت موشک قائم هم با سوخت جامد با برد ۱۲ هزار کیلومتر می تواند ماهواره نظامی را در آسمان ساقط کند.

حسینی به نفوذ و اقتدار ایران در مناطق مختلف جهان اشاره کرد و یادآور شد: این موشک امروز در جهان همتا ندارد و پیامی روشنی برای آمریکا ، اسرائیل و آل سعود دارد.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه پیشرفت های ایران سبب اقتدار کشور ، خرسندی دوستان و تهدیدی برای دشمنان ایران است، ادامه داد: امروز اگر جمعیت محدودی اقدام به اغتشاش می کنند با سیل عظیم ملت مواجه می شوند و از صحنه پاک می شوند.

آیت الله حسینی به ترس آمریکا از هرگونه اقدام نظامی علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز رسانه های صهیونسیتی با ترس از مقابله آمریکا با ایران اشاره می کنند.

وی به اظهارات جان بولتون مبنی بر رساندن اسلحه به دست اغتشاش گران برای استفاده در اغتشاشات اشاره کرد و افزود: با این اقدامات کاری از پیش برده نخواهد شد زیرا اگر اغتشاشگری دست به اسلحه ببرد نابود خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.