نماینده سابق مجلس گفت: منافقین، آمریکا، اسرائیل و به خصوص عربستان سعودی که محرک آشوب‌های خیابانی هستند در اوج ذلت و بیچارگی به سر می برند و عزت برای جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام سالک: محرکان اغتشاشات در اوج ذلت و بیچارگی به سر می‌برند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد سالک نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی، در مورد تجمعات اخیر گفت: این صحنه ها چیز جدیدی برای مردم ایران که ملتی بصیر هستند، نیست. این توطئه ۴۴ ساله دشمنان اسلام و منافقین است که با روی دادن هر اتفاقی، حرکتی را با هدف براندازی انجام می دهند. باید بدانیم منافقین، آمریکا، اسرائیل و به خصوص عربستان سعودی که محرک آشوب‌های خیابانی هستند در اوج ذلت و بیچارگی به سر می برند و عزت برای جمهوری اسلامی ایران است. این مسائل مانند ابرهایی هستند که می آیند و می‌روند ولی انشاالله به اساسِ انقلاب اسلامی ضربه نخواهد خورد.

وی افزود: دشمنان با استفاده از جوانان و یا اراذل و اوباش حرکت هایی را در جامعه انجام می‌دهند؛ قرآن و پرچم آتش می‌زنند، شیشه می شکنند و اقداماتی از این قبیل انجام می دهند هدف از انجام این اقدامات قدرت‌نمایی و براندازی جمهوری اسلامی است، که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. دشمنان با این اقدامات تنها زحمت ما را زیاد می‌کنند و به نتیجه مطلوبشان نمی‌رسند.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی در مورد نقش منافقین در اغتشاشات اخیر گفت: منافقین، عربستان سعودی، سازمان سیای آمریکا و موسادِ رژیم صهیونیستی با استفاده از ابزار تبلیغاتی می‌خواهند با داعیه دفاع از حقوق زنان و به بهانه فوت خانم مهسا امینی به اهدافی که سالیانیست برای رسیدن به آن نقشه کشیده‌اند، دست پیدا کنند که البته به جایی هم نخواهند رسید.

سالک تشریح کرد: این فتنه در نهایت با اقتدار جمهوری اسلامی خنثی خواهد شد و روشن می شود که بیگانگان برای اسلام،‌ انقلاب و مردم دل نمی سوزانند. دشمنان می خواهند با ایجاد اغتشاش در جامعه به اهدافشان که برندازی است برسند که این اتفاق نخواهد افتاد.

وی در مورد نحوه فعالیت منافقین در آشوب ها افزود: منافقین با آزمون و خطاهایی که در مدیریت اغتشاشات در طول این ۴۰ سال انجام داده اند به تجربیاتی رسیده‌اند بنابراین عناصر خودشان را قبل از این اتفاقات از طریق فضای مجازی آموزش داده اند و با کمال تاسف جوانانی که بر اساس احساسات و مسائل مختلف کفِ خیابان می آیند تحت تاثیر آنها قرار می گیرند و در میدان فریب منافقین گرفتار می‌شوند که لازمه آن این است که دولت، مجلس و دیگران از طریق اطلاع رسانی مستمر و به وسیله صدا و سیما و رسانه‌های ملی زوایای این حرکت را برای جامعه روشن کنند.

سالک با بیان اینکه منافقینی که ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانده‌اند حالا در مقام طلبکاری سخن می گویند، افزود: منافقین می‌خواهند فوت مرحومه امینی را بهانه ای قرار دهند برای اینکه به هدفشان که براندازی نظام است، برسند که مطمئناً به آن دست نخواهند یافت.

این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: سخنگوی آمریکا در سخنانش به ایران توصیه کرده بود که حقوق زنان در ایران رعایت شود! این درحالی است که اخیر بیش از ۳۰ زن و دختر توسط پلیس خشن آمریکا به قتل رسیده اند ولی منافقین در این خصوص هیچ سخنی نمی‌گویند. برای تشییع جنازه ملکه انگلستان حدود ۶۰ نفر دستگیر شدند ولی صدای کسانی که در لندن علیه ما سخن می‌گویند بلند نمی شود.

وی افزود: سه اتفاق مهم رخ داد که دشمن را نگران کرد؛ اولین اتفاق، برگزاری با شکوه اربعین است؛ چراکه این مراسم قدرت مانور تشیع و اسلام بود. اتفاق دوم حضور آیت الله رئیسی در سازمان همکاری شانگهای و عضویت ایران در آن بود؛ اتفاق سوم هم حضور رئیس جمهور در نیویورک است. دشمنان برای سرپوش گذاشتن به این پیروزی ها نیاز به بهانه ای دارند که فوت خانم امینی این بهانه را به آنها داد ولی انشالله به جایی نخواهند رسید.

سالک در مورد تلاش منافقین برای تلاش جهت حضور مردم در این تجمعات گفت: خوشبختانه مردم با بصیرت ما تسلیم فریبکاری‌ها نمی‌شوند؛ ۹ دی و فتنه ۸۸ را مقابل دیدگانمان داریم اگر قرار شود مردم در صحنه حضور پیدا کنند یک شبه مسئله را جمع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم بصیرت دارند و میان دوست و دشمن تفاوت قائل می شوند، خاطر نشان کرد: منافقین تلاش می‌کنند که مردم را به صحنه بکشند ولی به نتیجه‌ای نرسیده اند چرا که مردم ما بصیرت دارند. دشمنان فکر می‌کنند با انجام چنین اقداماتی می‌توانند ضربات سنگینی به نظام جمهوری اسلامی بزنند ولی نظام خیلی مقتدرتر از این مسائل است.

نماینده سابق مجلس در مورد احتمال شدیدتر شدن اقداماتِ منافقین خاطر نشان کرد: از دشمن هرکاری ساخته است؛ بر اساس آیات قرآن باید بر کفار اشراف داشته باشیم، ترفندها را بشناسیم و قبل از اجرا آنها را خنثی کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.