۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 827377

کیش و قشم دو جزیره گردشگری در جنوب کشورمان هستند که هر ساله گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور برای کار و تفریح به آنها سفر می‌کنند.

ویژگی های رزرو سوئیت و آپارتمان های جزایر کیش و قشم

چنین مکان‌های گردشگری و بزرگی، طبعا دارای اقامتگاه های متنوعی اعم از هتل، سوئیت، آپارتمان و بوم گردی هستند که پذیرای مسافران با هر بودجه و سلیقه بوده و میزبانانشان، تا حد امکان، برای آسایش و راحتی آنها تلاش می‌کنند.

آیا نسبت ویژگی های رزرو سوئیت و آپارتمان های جزایر کیش و قشم اطلاع دارید؟

کیش گردشگری‌ترین جزیره ایران و قشم بزرگ‌ترین جزیره در ایران و منطقه است که هر کدام به دلایلی دارای مسافر هستند. جاذبه‌های طبیعی و مراکز خرید در قشم و جاذبه‌های تفریحی فراوان به همراه جاذبه‌های تاریخی و امکانات زیادی ورزش‌های آبی و کشتی‌سواری، همه و همه باعث می‌شود که مسافران زیادی به این جزایر بروند و بالطبع در جاهای مختلفی اقامت کنند؛ جاهایی که با سلیقه و بودجه‌شان سازگار است و اقامت در آنها برای سفری داشتن آرامش‌بخش و جذاب مهم است.

رزرو سوئیت، آپارتمان و اقامتگاه بوم گردی

رزرو سوئیت می‌تواند برای افرادی که به صورت خانوادگی و با تعداد افراد کم به سفر می‌روند، کار مناسبی باشد. سوئیت‌ها معمولا ساختمان‌هایی فاقد اتاق خواب هستند که همه امکانات رفاهی زندگی در یک سالن بزرگ کنار هم هستند و آشپزخانه‌های آنها نیز جدا نیستند. این مکان‌ها برای کسانی مناسبند که با هم رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای دارند و نیاز به داشتن اتاق‌های جداگانه برای خوابیدن و استقرار شبانه نیستند.

بوم گردی ها خانه‌هایی هستند که متناسب با سلیقه میزبانانشان به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف چیدمان شده، تعداد اتاق‌های آنها متنوع است و شیوه پذیرایی در هر کدام از آنها با دیگری فرق می‌کند. این اقامتگاه ها معمولا با توجه به شرایط بومی منطقه تزئین می‌شوند و در آنها به شیوه سنتی با غذاهای محلی از مهمانان پذیرایی می‌شود. مشاهده انواع اقامتگاه بوم گردی در سایت جاباما امکان رزرو مناسب‌ترین مکان برای اقامت را برای مسافران فراهم می‌کند.

آپارتمان‌ها، واحدهای اقامتی دارای اتاق خواب هستند که ممکن است نسبت به سوئیت‌ها بزرگ‌تر باشند ولی لزوما هم این چنین نیست. آپارتمان‌ها که میزبانان آنها افراد حقیقی هستند و به جایی وابسته نیستند، در مقایسه با هتل‌ها و بوم گردی‌ها که زیر نظر وزارت گردشگری هستند، از آزادی بیشتری برخوردارند.

سوئیت های فراوانی در کیش برای اجاره وجود دارد

اجاره روزانه خانه و سوئیت در کیش برای مسافران، این امکان را فراهم می‌کند که شرایط ساده‌تری نسبت به هتل‌ها داشته باشند. در کیش تعداد زیادی واحدهای اقامتی از نوع سوئیت وجود دارد که بسیاری از آنها در نزدیکی دریا قرار دارند و در حقیقت یک ویلای کوچک برای گروه‌های مسافرتی کم جمعیت به شمار می‌آیند.

این سوئیت‌ها را می‌توان از طریق ورود به سایت‌های اجاره اقامتگاه نظیر جاجیگا، هومسا، ویلایار و جاباما پیدا کرد. در صفحه اصلی این سایت‌ها شما می‌توانید سوئیت‌ها را پیدا کرده و با کلیک روی هر صفحه، ویژگی و شرایط هر کدام را مطالعه نمایید.

با مشاهده اندازه سوئیت، شرایط سرویس بهداشتی، آب گرم و سرد، تعداد تخت‌ها و یا میزان رختخواب‌های موجود و نظایر آن، می‌توانید گزینه مناسب خود را پیدا کنید. در بخشی دیگری از صفحه واحد اقامتی مورد نظر، میزان قیمت آن مشخص شده و شما می‌توانید با تعیین تعداد مسافران و زمان سفر، آنها را به سادگی رزرو نمایید.

چگونه در قشم سوئیت رزرو کنیم؟

برای رزرو سوئیت در قشم، می‌توانید در صفحه اصلی گوگل کلمه سوئیت قشم را تایپ کنید تا تعداد زیادی سایت، که در آنها این واحدهای اقامتی اجاره داده می‌شوند را ببینید. با ورود به صفحه اصلی این سایت‌ها قادر خواهید بود که تعداد زیادی سوئیت که در سایت مورد نظر برای اجاره روزانه واحد اقامتی خود اطلاع رسانی کرده‌اند را مشاهده نمایید.

پس از این که عکس یک سوئیت را پسندید و با مطالعه اولیه، دیدید که شرایط اولیه آن با شما سازگار است، وارد صفحه آن می‌شوید. در این صفحه عکس‌های بیشتری از سوئیت وجود دارد و امکانات آن شرح داده شده است. هم چنین نام میزبان، قیمت، نقد و نظر مسافران پیشین در مورد این مکان و شرایط و ویژگی‌های خاص آن درج شده است که همه این‌ها می‌تواند به شما در انتخاب این مکان و رزرو آن کمک کند.

https://lh6.googleusercontent.com/YskgIMbN8xghV_aJA8im4dFaetUulEtxjnikP4lYQK-HJPg9jxYkRqk4ySBJl_wQc2ahR7eHRxwVwpM8E1nEC6jGTvWVUaDosMe-9kRcqr1qcUh-WGEVpBDzN6i4XfpzQ8YHjSj4h9YpNAfZ-ooyQVEXYup8hs0cuu5Kh9n26dcY9bpQNgkSKVj1fQLTwhMj3OL9Sgijeg

آپارتمان اجاره ای در جزیره قشم چگونه پیدا می شود؟

اگر قصد یافتن آپارتمان اجاره ای در قشم را دارید، باید به روشی که در بالا به آن اشاره شد، اقدام نمایید و در ابتدا در سایت‌های اجاره ملک وارد شوید. در مورد آپارتمان‌ها ویژگی‌های متنوع‌تری از جمله تعداد اتاق خواب، تعداد تخت‌ها، امکان پذیرایی از چند نفر و تعداد سرویس‌های بهداشتی در کنار متراژ ملک اجاره‎ای وجود دارد.

توجه داشته باشید که اگر با اتومبیل شخصی خود به قشم سفر می‌کنید، یعنی اتومبیل را درون کشتی گذاشته و با خود به جزیره می‌برید، حتما از پارکینگ داشتن واحد اجاره‎ای مطلع شوید. پیش از رزرو مکانی که قصد اجاره آن را دارید، علاوه بر مشاهده عکس‌ها، با نگاه کردن به نقشه که در سایت موجود است، میزان دوری و نزدیکی آن را به دریا، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری بررسی کنید.

در کیش آپارتمان های لاکچری و اقتصادی فراوانی برای اجاره وجود دارد

کیش جزیره طیف متنوعی از مسافران است. هر چند که اکثر مسافران با هواپیما به جزیره می‌روند اما برخی که علاقه دارند با اتومبیل خود به این قطب گردشگری جنوب ایران بروند، از طریق کشتی، ماشین‌های خود را هم با خود می‌برند. زمانی که مسافران قصد رفتن به جزیره کیش را دارند، با توجه به بودجه‌ای که قصد صرف کردن دارند، نوع اقامتگاه خود را انتخاب می‌کنند.

آپارتمان‌ها در کیش نیز، نظر تمام سلیقه‌ها را تامین می‎کنند. برخی از این آپارتمان‌ها با شرایط اقتصادی مناسب‎تر برای قشر متوسط در نظر گرفته می‌شوند و برخی دیگر نیز دارای مساحت بزرگ‌تر، امکانات بیشتر و طبعا هزینه‎ بالاتر هستند. این بسته به شماست که چه مکانی را برای اقامت انتخاب کنید. هنگامی که قصد رزرو این آپارتمان‌ها را دارید، با بررسی تمام شرایط می‌توانید، مناسب‌ترین واحد اقامتی را برای سفر تفریحی‌تان انتخاب نمایید.

آیا در کیش و قشم ویلاهای لاکچری اجاره‌ ای وجود دارد؟

پاسخ در مورد قشم منفی و در مورد کیش مثبت است. در قشم کمتر می‌توان ویلاهای لاکچری پیدا کرد و بیشتر هتل‌های چند ستاره برای اقامت لوکس وجود دارد. در مقابل اقامتگاه های بوم گردی جذاب و جالب توجهی در قشم پیدا می‌شود که شما را با یک زندگی بومی و محلی در این جزیره آشنا می‌کند.

کیش بر خلاف قشم دارای ویلاهای لوکس بسیاری است که می‌تواند برای افراد خوش سلیقه که برای سفر هزینه زیادی را پرداخت می‌کنند، مناسب باشد. در سایت اجاره ملک در صفحه جزیره کیش می‌توان خانه‌های ویلایی را برای اقامت لاکچری یافت.

https://lh3.googleusercontent.com/7KVFxNkTmSa-G5C9vrWZdJh4GqwDHA1U5H24JHexGc6DdbQg9Iv2_2_swdqKPCOz5sCl9lrfqo_dJhhomc_qpe3ZdikZQZrMaOQ4DWgQiDS64FnnqpGAiPyCYxwuHxq7IyoGLHJPGuoV5PX37algxBa-jEOEQ6qvW2HPLBnreWH15HmG-9HAi63hKrVWSAQZITwAQ2KIrQ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.