عضو هیات علمی دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه باید الگوی مناسبی برای مطالبات بر حق و محیط امن برای دانشجویان از این بابت باشد.

دانشگاه باید محیطی امن برای مطالبات دانشجویان باشد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، مرتضی نوعی عصر سه شنبه در تریبون آزاد دانشجویی و در جمع دانشجویان دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: باید ظرفیت فضای دانشگاهی را درک و با ایجاد گفتمان صحیح، محیط را برای درخواست ها و بیان مطالبات بر حق، ایمن کرد.


عضو هیات علمی دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: این کشور هیچ دلسوزی در خارج از مرزها ندارد و باید به این نکته توجه داشت که برای رشد نیاز به برخی اصلاحات وجود دارد اما این اصلاحات باید در چارچوب قوانین کشور باشد.


وی بیان کرد: هیچ کس منکر مشکلات موجود نیست اما باید روش مطالبات بر حق را دانست و از ایجاد فضای تنش زا جلوگیری کرد تا مطالبات درست، مشاهده شوند.


نوعی اظهار کرد: هیچ نظام سیاسی در دنیا، تغییر خود را در قانون به رسمیت نمی شناسد، از این رو اگر مطالبه ای هم درخواست می شود باید با حفظ قوانین رسمی کشور انجام پذیرد.


تریبون آزاد دانشجویی با حضور حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در سالن اجتماعات شیخ طوسی این دانشگاه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.