دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: چهاردهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش پس از وقفه دوساله از امروز در مشهد آغاز شد.

آغاز چهاردهمین هم‌اندیشی همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حمید نیک زاد صبح چهارشنبه در حاشیه چهاردهمین هم‌اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: این هم اندیشی با حضور مدیران ستادی و استانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، همچنین آموزش و پرورش تا فردا در مشهد ادامه دارد.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش افزود: برگزاری کارگروه‌های تخصصی از جمله مدارس وابسته، حبل‌المتین، پنجشنبه‌های بدون کتاب، مدارس طرح امین، چگونگی شبکه‌سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش و حمایت علمی، معنوی و عاطفی از آنان از مهمترین برنامه‌های این هم اندیشی است.

وی گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.

نیک زاد ادامه داد: طرح امین نهادینه کردن امر تربیت طبق سند تحول بنیادین و با برنامه ریزی همه دستگاه‌های مرتبط از جمله حوزه‌های علمیه وآموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش افزود: در روز پایانی رئیس حوزه علمیه کشور و وزیر آموزش وپرورش حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ اختتامیه چهاردهمین هم‌اندیشی در سالن همایش هتل نماز عصر پنجشنبه ۲۵ آبانماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.