نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ای یک تنه حریف همه این سرویس‌های اطلاعاتی جهان شده است و باید از این جایگاه بیشتر دفاع  و این نظام را تمام عیار حمایت کرد.

قدرت جمهوری اسلامی ایران یک تنه حریف همه سرویس‌های اطلاعاتی جهان شده است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، جواد کریمی قدوسی روز پنجشنبه در چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مشهد اظهار کرد: دشمن به دنبال دوقطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود و در کنار آن با جنگ اقتصادی، تحریم، اعتصاب و خواباندن تولید سعی در حادتر کردن شرایط داشت و حتی از جنگ سیاسی نیز بهره گرفت و احزاب و فرقه ها که در فتنه ۸۸ اوج جنگ سیاسی را نشان دادند در حوادث اخیر نیز موضع گرفتند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مواضع جنگ ترکیبی نیز جنگ اجتماعی است که در این راستا دشمن روی گسل قومیتی کرد و بلوچ هم متمرکز شد و البته ضربه خورد.

وی گفت: ملت ایران در حوادث اخیر به پیروزی بزرگ دست یافته و علاوه بر شکست دشمنان، خلاء های داخلی نیز برای ملت ایران مشخص شده است.

کریمی قدوسی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ناآرامیهای اخیر در موضع آفندی و دشمن در جایگاه پدافندی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز، نقطه قوت ما در این مبارزه، پای کار بودن قوه مجریه و مجلس است و دولت مردمی و انقلابی با همه وجود و با هماهنگی کامل دنبال به شکست کشاندن برنامه دشمن است.

وی گفت: حوادث اخیر یک جنگ ترکیبی است و جنگ ترکیبی یا اولش جنگ نظامی است و یا آخرش و دشمن برای این جنگ ترکیبی، ائتلاف امنیتی تمام عیار راه انداخته است و چندین سرویس اطلاعاتی از کشورهای مختلف برای برنامه ریزی اغتشاشات در ایران سالها برنامه ریزی کرده اند که در راس آنها آمریکا، انگلیس و فرانسه قرار دارند.

کریمی قدوسی بیان کرد: در حوادث امروز نگاه به این صحنه نبرد، صبر راهبردی برای افراد غافل شده است، مماشات، جایی، عین حکمت است و جایی هم برخورد مقتدرانه عین حکمت است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: حکمت حاکم بر نظام، این کارزار را به شکست کشاند چون دشمن، دنبال جنگ تمام عیار داخلی بود.

وی بیان کرد: با پشتوانه حوزه های علمیه، آموزش و پرورش باید فرزندان کشور را نجات دهد تا از دل مدارس و دانشگاه ها سپاه های قدس بیرون بیاید.

اغتشاشات در کشور از بیرون هدایت می شود

حجت الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: وزیر امور خارجه آمریکا نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه قبل از آتش سوزی زندان اوین از این حادثه خبر داشت که نشان می دهد به طور قطع، اغتشاشات از بیرون هدایت می شود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم اغتشاشات از کشور جمع شود، باید راه امام خمینی (ره) ادامه یابد، دانش آموزان باید مورد توجه باشند، همان گونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند "سربازان من در گهواره ها هستند".

وی اضافه کرد: افکار با رفتار تغیر می کند، خیلی از امور با زور انجام نمی شود، همان گونه که رضاخان با زور نتوانست چادر از سر زنان بردارد.

حجت الاسلام نیک بین گفت: تغییر رفتار با تغییر افکار ممکن است و تغییر افکار نیز در سن دوره تحصیل دانش آموزان باید انجام شود، مدیر موفق باید بر قلب انسانها حاکمیت کند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: فقط تلاش و پیگیری وزیر آموزش و پرورش برای تخصیص بودجه کافی نیست و مدیران کل و سایر مسوولان مرتبط باید پیگیر باشند.

گفتنی است؛ چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش خراسان رضوی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.