رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، بعد از دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا پیامکی عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.

جنجال در اسپانیا: پیامک عجیب فدراسیون به دخیا

به گزارش قدس آنلاین، بعد از قرار نگرفتن نام داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، در فهرست 26نفره لوئیس انریکه او روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد ولی انریکه به صورت تلویحی اعلام کرد که با توجه به نمایش‌های نه چندان خوب دخیا در ترکیب یونایتد نمی‌توانسته او را به جام جهانی ببرد.

انریکه به جای دخیا سه دروازه‌بان دیگر یعنی داوید رایا، روبرت سانچس و اونای سیمون را به تیم ملی دعوت کرد. این دعوت نشدن برای دخیا سخت‌تر از همیشه است چرا که او در 32سالگی می‌داند که جام جهانی قطر احتمالا آخرین تورنمنتی بود که او می‌توانست در آن بازی کند. ولی دخیا حالا باید جام جهانی را از خانه تماشا کند.

جنجال در اسپانیا: پیامک عجیب فدراسیون به دخیا

اما خوزه آلوارز، روزنامه‌نگار اسپانیایی، در برنامه ال‌چیرینگیتو، ادعایی عجیب مطرح کرد و گفت دخیا بعد از دعوت نشدن به تیم ملی پیامکی عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، لوئیس روبیالس، دریافت کرده است.

این روزنامه‌نگار اسپانیایی گفت:" ماجرای دخیا واقعا عجیب است. او از چند ماه پیش به شکل ناگهانی از فهرست‌های تیم ملی کنار گذاشته شد و انریکه به داوید زنگ زده بود و گفته بود که نمی‌تواند روی او حساب کند. انریکه گفته بود مساله تکنیکی و فوتبالی است ولی وقتی داوید علتش را پرسیده بود انریکه جوابی نداده بود. اما چند روز بعد روبیالس پیامکی برای دخیا می‌فرستد. رئیس فدراسیون نوشته بود داوید خوشحالم که بعد از کلی فکر کردن بالاخره تصمیم خودت را گرفتی. به من گفته بودند که می‌خواهی تیم ملی را ترک کنی. اما دخیا جواب می‌دهد ببخشید؟ من اصلا قصد نداشتم تیم ملی را ترک کنم. چه کسی این را گفته؟ مربی به من گفت مساله فوتبالی است".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 0
    داوید دخیا بهترین است