نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فراخوان اخیر معاندان و دشمنان این مردم، گفت: کسبه و بازاریان استان با بصیرت همیشگی‌شان بار دیگر با معاندان همراه نشدند.

عدم همراهی کسبه استان سمنان با معاندان/ ملت ایران بصیر است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) با اشاره به فراخوان اخیر معاندان در راستای به تعطیلی کشاندن مکاسب، تاکید کرد: کسبه استان سمنان بار دیگر بصیرت خود را ثابت کرده و نشان دادند که با معاندان همراهی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر بازیگرانی دارد که در رأس آنها آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی و گاو شیرده شأن یعنی آل صعود است، بیان کرد: تلاش‌های مزدوران و اغتشاش گران که از سوی بازیگران اصلی صحنه گردانی، هدایت می‌شوند، راه به جایی نمی‌شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ملت ایران بصیر است، ابراز داشت: معاندان سعی کردند که با به تعطیلی کشاندن مکاسب، توطئه‌های خودشان را اجرایی کنند اما بازهم مردم ما نشان دادند که هوشیار هستند و این تلاش برای اعتصاب اجباری راه به جایی نبرد.

مطیعی با بیان اینکه اغتشاش گران و مزدوران حتی با تهدید و ارعاب سعی داشتند تا اعتصاب اجباری را اشاعه دهند اما موفق نشدند، گفت: قبل از این ناکامی، دشمنان به دنبال ضربه زدن به تیم فوتبال ایران در جام جهانی هستند و تلاش داشتند تا این تیم را از جام حذف کنند اما بازهم تیرشان به سنگ خورد و حتی رسانه‌هایشان را هم به قطر راه ندادند.

وی در ادامه به هفته بسیج هم اشاره داشت و با اشاره به اثرگذاری این نهاد خدایی که از یادگاری‌های گرانقدر امام راحل (ره) است، تاکید داشت: یکی از نکات برجسته در فعالیت چهار دهه بسیج، حضور در صحنه‌های حساس و بزنگاه‌های نظام اسلامی ایران است که تلاش‌های این نیروی خدایی را برجسته‌تر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اید با تکیه بر یاد و نام شهدا و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس فرهنگ بسیج را زنده نگه داشت، تاکید کرد: تفکر بسیجی مایه امید بخشی به جامعه است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.