فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری عامل تیراندازی به سوی شهروندان خبر داد و گفت: ابن فرد با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

عامل تیراندازی به سوی شهروندان در بوکان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه اظهار کرد: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر تیراندازی به شهروندان از طبقه ۵ساختمانی در یکی از محلات شهرستان بوکان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر در هنگام وقوع تجمعات با استفاده از سلاح شکاری از طبقه پنجم به سمت شهروندان تیراندازی که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروندان و مصدومیت آنان شده است.

فرمانده انتظامی بوکان تاکید کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهش شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه از متهم ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف شد؛ خاطر نشان کرد:امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ شخص یا اشخاصی اجازه نخواهد داد تا آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.