سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: بازیکنانم توان‌ بازی در بازی‌های بزرگ را دارند و می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

برهالتر: تیم ملی آمریکا می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند/ ولز هوشیارانه بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، گرگ برهالتر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از اولین دیدار تیمش برابر ولز اظهار داشت: می‌دانیم ولز تیم خوبی است و رقابت خوبی با آنها خواهیم داشت. خیلی مهم است که بازیکنانم که از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند چون آمادگی ذهنی تعیین‌کننده صعود کردن یا نکردن آنها از گروه است.

وی با اشاره به انتخاب کاپیتان تیمش در جام جهانی افزود: کاپیتان ما برای جام جهانی تایلر آدامز است. در ۳ سال و نیم همکاری که با هم داشتیم به خوبی از شرایط و توانمندی‌های او آگاه شدم و به همین خاطر تصمیم گرفتم برای جام جهانی او بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد.

سرمربی تیم ملی آمریکا در بخش دیگری از صحبت‌هایش اضافه کرد: دومین تیم جوان در این جام بعد از غنا هستیم. در طول ۳ سال و نیم حضور من در تیم ملی آمریکا، شاهد رشد و تجربه در تیمم بودم. دوست داریم به دور حذفی راه پیدا کنیم. تیم آمریکا ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و دوست داریم تیم را به موفقیت برسانیم.

برهالتر تاکید کرد: اعتماد زیادی به این تیم دارم و مطمئن هستم این تیم می‌تواند به موفقیت‌های زیادی برسد چون خیلی از بازیکنان ما در بازی‌های بزرگ بازی کردند.

سرمربی تیم ملی آمریکا گفت: فکر می‌کنم که ولز دست کم گرفته شده است. این تیم در خط دفاع تیم خیلی خوبی است و بازیکنان باتجربه زیادی دارد. به همین خاطر بازی دشواری در انتظار ماست. ولز در خط دفاع خیلی با نظم است و هوشیارانه فوتبال بازی می‌کند.

وی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به مصدومیت مک‌کنی و سرجینیو دِست، خاطرنشان کرد: هر دو بازیکن مصدومیت جزئی داشتند و در روند بهبودی بودند و شرایط خوبی داشته و این فرصت را دارند تا با ادامه این وضعیت در دیدار فردا به میدان بروند.

تیم‌های ملی فوتبال ولز و آمریکا در گروه دوم بیست‌ودومین دوره جام جهانی فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در همین گروه، تیم ملی ایران نیز برابر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.