۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
کد خبر: 792700

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، بازی با انگلیس خوش موقع دانست و گفت: شانس موفقیت مقابل این تیم را داریم؛ اما باید راهش را پیدا کنیم و با آگاهی کامل گام به این بازی بزرگ بگذاریم.

تیموریان در گفت‌وگو با قدس: بازی با انگلیس خوش موقع است

به گزارش قدس آنلاین، آندرانیک تیموریان برای ایران شانس‌هایی قائل است تا از گروهش درجام جهانی فوتبال صعود کند. همگروهی با انگلیس که آندو یکی از بازیکنان شاغل در پریمیر لیگ بوده، ما را به سمت این چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران می‌برد. آندو براین باور است باید با برنامه در سه بازی تیم ملی در جام جهانی حاضر شد.

همگروه‌های ایران در جام جهانی فوتبال مشخص شدند. چه نظری داری؟

تعدادی از تیم‌ها هستند که همیشه به عنوان مدعیان سنتی جام جهانی محسوب می‌شوند. انگلیس سال‌های طولانی است در جام جهانی موفق نبوده و نتوانسته به مراحل بالا برود. با این حال این تیم بسیار ریشه دار است. ما در شرایطی با انگلیس مواجه می‌شویم که این تیم نایب قهرمانی اروپا را یدک می‌کشد. آن‌ها لیگ بسیار قدرتمندی دارند. لیگی پویا که من تجربه بازی در آن را دارم.

اتفاقاً به همین دلیل با تو درباره همگروه‌های ایران صحبت می‌کنیم.

به هرحال فوتبال بازی کردن در لیگ انگلیس دشوار است و نیاز به قدرت بدنی و توان هوازی بسیار بالا دارد. به طور کلی فوتبالیست‌های انگلیسی این طوری بار می‌آیند؛ اما نباید تصور کنیم آن‌ها موجوداتی دست نیافتنی هستند و ما هیچ شانسی مقابل آن‌ها نداریم. وقتی بازیکنان ایران می‌توانند وارد لیگ انگلیس شوند، این بدان معناست که ما شانس موفقیت مقابل این تیم را داریم؛ اما باید راهش را پیدا کنیم و با آگاهی کامل گام به این بازی بزرگ بگذاریم.

اینکه دربازی اول قرار است با انگلیس بازی کنیم، چه طور؟!

به نظر من قرعه خوبی نصیب ایران شده است. بازی اول با تیم مدعی گروه اتفاق خوبی است. اگر ما دراین بازی موفق به کسب امتیاز شویم در ادامه جام با روحیه ظاهر می‌شویم. در بازی با تیمی مثل انگلیس لازم است از بازیکنان با تجربه و فیزیکی استفاده کنیم. این یک مزیت برای ما خواهد بود تا از این بازی به سلامت عبور کنیم. اگر هم نتیجه نگیریم بازهم دو شانس بزرگ مقابل آمریکا و یک تیم اروپایی دیگر داریم.

فکر می‌کنی چه تیمی به عنوان تیم سوم با ما همگروه شود؟

احتمالاً شانس ولز بیشتر است. این تیم هم شبیه تیم ملی انگلیس؛ اما در قواره کوچک‌تر است که ما شانس بردن ولز را داریم. تیم خوبی شکل گرفته است.

شانس صعود هم داریم.

بدون تعارف بگویم کار ما سخت است؛ اما مگر می‌شود بگوییم شانس صعود نداریم؟ درجام جهانی برزیل که خودم عضو تیم ملی بودم تا بازی آخر شانس صعود داشتیم؛ اما چون بدن‌های ما در بازی آخر تحلیل رفته بود نتوانستیم مقابل بوسنی نتیجه خوبی بگیریم.

وبازی با آمریکا.

فوتبال آن‌ها را زیاد نمی‌شناسم. آن‌ها فوتبالی غنی ندارند. سال‌ها از جام جهانی دور بوده‌اند؛ اما به هرحال تیمی قابل احترام هستند وچند بازیکن مطرح هم دارند که در اروپا بازی می‌کنند. فکر می‌کنم بازی ایران و آمریکا جذاب ترین بازی جام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.