مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مانند دوره گذشته جام جهانی برای برد به میدان خواهیم رفت و برای موفقیت باید جسور، جنگنده و شجاع باشیم.

حسینی: در تمام دقایق بازی برای برد می جنگیم/اعلام نفرات تیم ملی برای بازی امروز

به گزارش قدس آنلاین، «سیدمجید حسینی» امروز (دوشنبه) پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی ایران و انگلیس اظهار داشت: بازی اول برای هر تیمی مهم است و ما تلاش می‌کنیم تا وظایفمان را به بهترین شکل ممکن در زمین انجام دهیم. امیدوارم با برد از زمین مسابقه خارج شویم. باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران افزود: برای موفقیت همه باید جسور، جنگنده و شجاع به داخل زمین برویم و مطمئن هستم که نتیجه قابل قبولی را کسب خواهیم کرد.

بازیکن اسبق تیم استقلال تهران این را هم گفت: بازیکنانی داریم که ۹۰ دقیقه در زمین می‌جنگند. مانند مسابقات جام جهانی قبلی در هر بازی تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت امیدوارم خوشحال از زمین مسابقه خارج شویم.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برگزار می‌شود.

کارلوس‌کی‌روش برای این بازی علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، میلاد محمدی، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش، علی کریمی، احمد نوراللهی و مهدی طارمی را به عنوان نفرات ثابت راهی میدان کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.