سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار بازی سختی با امارات داریم.

انتظار بازی سختی با امارات داریم

به گزارش قدس آنلاین، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی ایران با امارات گفت: کار صعود را مقابل عراق تمام کردیم ولی بازیکنان باید متوجه باشند در هر بازی نماینده کشورشان هستند. انتظار دارم فردا هم مقابل امارات قوی ظاهر شوند. امارات تیم خوبی است و این تیم را می شناسیم. انتظار بازی سختی داریم.

وی افزود: امیدوارم فردا هرچه در توان داریم بگذاریم تا مردم را خوشحال کنیم. بیرانوند به خاطر ابتلا به کرونا و شجاع خلیل زاده به خاطر محرومیت غایب بازی فردا هستند. پنج بازیکن هم از قبل در لیست غایبان داریم.

خبرنگاری از اسکوچیچ درباره وضعیت دروازبانی تیم ملی فوتبال ایران و نیمکت نشین شدن علیرضا بیرانوند و استفاده از امیر عابد زاده سئوال کرد. اسکوچیچ در پاسخ تاکید کرد: موضوعی که مطرح کردید مربوط به پنج یا شش سال گذشته نمی شود. تحت هدایت من هم بیرانوند دروازه بان بازی های زیادی بوده است. مهم این است در هر برهه کدام دروازه بان در بهترین شرایط است. دردسر شیرینی است و هرکدام از دروازه بان ها درون دروازه باشند خیالم راحت است.

همچنین از اسکوچیچ در خصوص نظر کارشناسان درباره بیشتر بودن نقش او یا بازیکنان در صعود تیم ملی به جام جهانی سئوال شد. مدیر رسانه ای تیم ملی تاکید کرد به این سئوال به دلیل بی ارتباط بودن به بازی فردا پاسخ داده نمی شود.

اسکوچیچ در ادامه در خصوص احتمال استفاده از بازیکنان اصلی و یا ذخیره در دیدار با امارات گفت: زمانی که به عنوان نماینده کشورمان بازی می کنیم بهترین و قوی ترین تیم را به زمین می فرستیم. شاید در بازی های دوستانه تصمیم دیگری بگیریم ولی در بازی فردا با جدیت و تمام قوا به زمین می رویم. مهم است که در گروهمان اول شویم و با امتیاز کامل مسابقات را تمام کنیم. پیامی که برای بازیکنان دارم این است که از غفلت و سهل انگاری در فردا خودداری کنند. به عنوان رهبر این تیم وظیفه دارم هر بار پیامی بدهم و این بار هم پیامم این است بازیکنان با جدیت کامل به بازی بروند.

اسکوچیچ در پایان گفت: امیدوارم بازیکنان آگاه باشند. باید در بازی فردا با تمام وجود حاضر شویم. امیدوارم مثل بازی با عراق پایان شیرینی داشته باشیم. برای مردم آرزوی سلامتی می کنم. امیدوارم این پیام را داده باشیم که در هر بازی با مسئولیت پذیری وارد زمین می شویم. امیدوارم کرونا باعث نشود دقیقه نود برنامه های ما به هم بریزد و ناچار به تغییر بشویم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.