گل دقیقه ۳۵ بازیکن تیم ملی انگلیس به ایران چند رکورد ویژه کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران را پاک کرد.

رکوردهایی که با گل اول انگلیس فرو ریخت

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران که از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه آغاز شده با گل دقیقه ۳۵ جرج بلینگام به سود انگلیس در جریان است. برای تیم ملی فوتبال ایران در این بازی بزرگ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، روزبه چشمی، علی کریمی، مجید حسینی و احمد نوراللهی به عنوان بازیکن اصلی گام به میدان گذاشتند. دیدار تیم‌های ملی ایران و انگلیس در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برگزار می‌شود.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات نیمه نخست بازی مصدومیت بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود که جای خود را به سیدحسین حسینی داد.

گلزنی بازیکن انگلیس در نیمه نخست دیدار با ایران چند رکورد خاص کارلوس کی‌روش و تیم ایران را جابجا کرد. تیم‌های تحت هدایت کی‌روش تاکنون در بازی نخست جام جهانی فوتبال گلی دریافت نکرده بودند. این مربی در سه دوره گذشته موفق به ثبت یک برد و ۲ تساوی بدون گل در بازی‌های نخست جام جهانی فوتبال شده بود. کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی با تیم پرتغال پرمهره در برابر سنگال متوقف شد. آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دستیار اسبق فرگوسن چهار سال بعد و در جام جهانی ۲۰۱۴ موفق شد با تیم ملی ایران نیجریه را متوقف کند. در سال ۲۰۱۸ نیز کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ایران مراکش دیگر تیم آفریقایی را شکست داد. بازی تیم‌های ملی ایران و مراکش با تک گل عزیز بوحدوس (گل به خودی) به سود شاگردان کی‌روش پایان رسید.

بازیکن شماره ۲۲ انگلیس با این گل اجازه نداد تا سومین کلین‌شیت ایران در ادوار جام جهانی ثبت شود. بیرانوند در دوره گذشته موفق شده بود دروازه خود را در برابر تیم مراکش نماینده آفریقا بسته نگه دارد. گل‌نخوردن بیرانوند دومین کلی‌شیت ایران در تمام ادوار حضور در جام جهانی فوتبال بود. پیش از وی علیرضا حقیقی این رکورد را در اختیار داشت. حقیقی برابر نیجریه دروازه خود را بسته نگه داشت.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس با نتیجه یسه بر صفر به سود انگلیس پایان یافت

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.