رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه قاچاق اسلحه، ناامنی‌ها و ترورها آخرین دست و پا زدن نظام سلطه است، گفت: آمریکا اکنون از قدرت ایران اسلامی به لرزه درآمده است و در منطقه جرات تحرک بدون اجازه جمهوری اسلامی را ندارد.

قاچاق اسلحه، ناامنی‌ها و ترورها آخرین دست و پا زدن نظام سلطه است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، حجت الاسلام مصطفی رستمی عصر چهارشنبه در اجتماع دانشجویان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه قاچاق اسلحه، ناامنی‌ها و ترورها آخرین دست و پا زدن نظام سلطه است، اظهار کرد: آمریکا اکنون از قدرت ایران اسلامی به لرزه درآمده است و در منطقه جرات تحرک بدون اجازه جمهوری اسلامی را ندارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: دعوای امروز جمهوری اسلامی دعوای کف خیابان با یک عده جوان فریب‌خورده نیست، بلکه دعوا با تمام نظام سلطه است.

وی گفت: فتنه های داخل کشور آخرین نفس زدن های نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی است و صحنه‌ای که در آن قرار داریم یکی از پیچیده‌ترین امتحانات جامعه ایران در صحنه شناخت است.

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: جنگ شناختی مثل دفاع از حرم نیست که بگوییم دشمن در سمت مشخص و حرم در سمت مشخص دیگری است.



رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها اظهار کرد: برخی از کسانی که شعار می دادند نه غزه، نه لبنان، امروز پای سفره آل سعود نشستند و ارتزاق می‌کنند و به این ملت مظلوم مقتدر از پشت خنجر می زنند.



وی گفت: این امتحانی که جامعه ما امروز در آن قرار گرفته پیچیده‌ است، چون جنگ شناختی است و تمام امکانات تغییر باور و تغییر شناخت در عالم در خدمت دشمن است تا ضربه بزند.



حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هرگز به نیروهای مسلح اجازه ندادند که اسلحه به دست بگیرند، افزود: رهبری فرمودند که مسایل باید با روشنگری حل شود.



رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با بیان اینکه در عرصه میدان، جمهوری اسلامی در اوج قدرت خودش قرار دارد، افزود: مانور اراذل و اوباش در خیابان ها اصلاً اهمیتی ندارد و جمع کردن آنها برای جمهوری اسلامی کاری ندارد. معترضین جدا و خیلی از آنها تحت تاثیر فرهنگ و شبیخون دشمن هستند و باید آگاه شوند.



وی بیان کرد: اکنون موشک ها و پهپادهای انقلاب اسلامی دل دشمنان را لرزانده است.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: در صحنه‌های بین‌المللی سربازان اسلام در یمن سعودی ها را به خاک مالیدند، در عراق تمام برنامه ریزی آمریکا را به هم ریختند، در سوریه ابر قدرت هایی که وارد میدان شدند را بیرون کردند و همینطور در دیگر کشورهای جبهه مقاومت استکبار را مفتضح کردند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: این ملت لیاقت مقدمه سازی ظهور امام زمان (عج) را دارد و برای آن روز خودش را آماده کرده است. این ملت، شهادت پرور است و ذره ای در انتخاب مسیر شهادت تردید به خود راه نداده است. این ملت ملتی است که به دنبال اهتزاز پرچم لا اله الا الله بر فراز تمام قلل کلیدی جهان است.

وی بیان کرد: شهیدان اخیر امنیت مشهد شهید زینال زاده و رضازاده اینها زمان جنگ را درک نکردند ولی مسیر را درست انتخاب کردند که هر جا زندگی کنند آنجا را کربلا کنند. آینده از آن حزب الله، تفکر بسیج، جبهه مقاومت و یاران امام زمان(عج)است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.