فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سه نوجوان عامل آتش‌سوزی وسایل بازی پارک ملت سرخه که بر اثر جوسازی‌های فضای مجازی دست به این اقدام زدند، در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

دستگیری عاملان آتش‌سوزی پارک ملت سرخه

به گزارش قدس آنلاین سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در پارک ملت سرخه، بلافاصله گشت کلانتری در محل حاضر شد و ضمن مشاهده آتش گرفتن وسایل بازی داخل پارک، با کمک آتش‌نشانی نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی خسارت واردشده را برابر اعلام کارشناسان شهرداری سرخه ، بالغ‌بر یک میلیارد تومان دانست و بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، چند تیم عملیاتی متشکل از پلیس‌های تخصصی، مأمور رسیدگی به این پرونده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه مأموران در راستای شناسایی هویت عاملان اصلی این حادثه اشاره کرد و افزود: سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت، سه نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله، اهل و ساکن سرخه شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.

دستگیری عاملان آتش‌سوزی پارک ملت سرخه

حسنی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس، آشکارا به آتش زدن وسایل داخل پارک اقرار و علت و انگیزه خود را تحریک و تشویق عده‌ای از جوانان در فضای مجازی عنوان کردند.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی که این روزها در صدر برنامه‌های ارتباطی قرار دارد، گفت: دشمن در فضای مجازی و در جنگ نرم، به دنبال بزرگ‌نمایی بیش از حد حوادث و رویدادهای داخلی، علیه منافع کشور و نظام جمهوری اسلامی است و جوانان و نوجوانان در این زمینه باید آگاهانه و واقع‌بینانه رفتار کنند.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.