سرمربی اسبق تیم ملی گفت: اگر بخواهیم در شادی پیروزی مقابل ولز بخوابیم در واقع آمریکا را به هدفش نزدیک تر کرده ایم بنابراین باید دوباره با تعصب بازی کنیم تا صعودمان قطعی شود.

دلم به برد روشن است فقط نباید به آمریکا رحم کرد/ همه ایران حامی تیم ملی هستند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مناجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با مشرق، درباره شرایط این روزهای تیم ملی در آستانه دیدار آخر مرحله گروهی اظهار داشت: باعث خوشحالی است که تیم ملی با تغییراتی که در ترکیب خودش مقابل ولز انجام داد از حالت دفاعی به حالت هجومی تغییر شکل داد و از این جهت خودش را در شرایط بهتری در جام جهانی به دیگر کشورها معرفی کرد.

وی ادامه داد: همیشه همه گفته اند که بهترین دفاع حمله است. دیدیم که با همین سیستم هجومی، تیم ولز در نیمه دوم بازی اولش با آمریکا چطور آنها را تحت فشار گذاشته بود ولی در دیدار با ما چطور صدای برخورد توپ به میله های(تیرکها) دروازه اش را می شنید.

وی افزود: بازی ما مقابل آمریکا همیشه با یک حالت تعصبی برای فوتبالیست ها و هواداران ملی همراه بوده است. آمریکا تیم کوچکی نیست و ما نباید در این تصور باشیم که به راحتی می توانیم آنها را شکست بدهیم. باید فکر کنیم که در آغاز بازی با آمریکا همه چیز دوباره از صفر شروع می شود.

دلم به برد روشن است فقط نباید به آمریکا رحم کرد/ همه ایران حامی تیم ملی هستند

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: باید دلیل بردمان را پیدا کنیم و روی نقاط ضعف مان تمرکز داشته باشیم تا مقابل آمریکا فرصت هایی که به ولز و انگلیس دادیم را ندهیم. قطعاً شکست امریکا مقابل ایران دور از انتظار نیست. ما این توان را داریم.

مناجاتی یادآور شد: با نگاهی به تیم یکدست و بازیکنان متعصب و لژیونر کشورمان همچنین حمایت و دعای خیر مردم برای تیم ملی مان که همواره هم مثمرثمر واقع شده این امیدواری وجود دارد که بتوانیم در بازی آخر باز هم پیروز شویم تا همه رکوردها را بشکنیم و به دور بالاتر راه پیداکنیم.

دلم به برد روشن است فقط نباید به آمریکا رحم کرد/ همه ایران حامی تیم ملی هستند

مناجاتی در این باره که آیا تیم ملی می تواند برای اولین بار چهارمین بازی در جام جهانی را تجربه کند یا نه گفت: من دلم خیلی روشن است. برد در دستان ماست اما اگر کمی این دست و آن دست کنیم آن وقت آمریکا کار دستمان می‌دهد. نباید به این تیم رحم کرد و از طرفی هم نباید شک داشته باشیم که می توانیم آمریکا را کنار بزنیم. امیدوارم با یک برد دیگر شاهد جشن دوباره اهالی فوتبال و مردم خوب کشورمان باشیم تا همه از این بابت خوشحال شوند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.