فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معاندان نظام  با برنامه‌ریزی و بهانه مشخص در فتنه اخیر وارد عمل شدند و در جنگ ترکیبی از فضای مجازی بهره‌برداری گسترده‌ای کردند.

سردار اشتری: معاندان نظام در جنگ ترکیبی از فضای مجازی بهره‌برداری گسترده کردند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری صبح امروز، ۱۰ آذر ماه، در نشست با فرماندهان انتظامیر خراسان رضوی که در ستاد فرماندهی انتظامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حضور هوشمندانه، مدبرانه و مقتدرانه در مدیریت بحران‌ها شاخصه اقتدار پلیس اسلامی است. همچنین آمادگی، تجربه و انگیزه‌ پلیس، روزآمد و کارآمد است.

وی بیان کرد: قرارگاه انتظامی امام علی(ع) یک قرارگاه پویا و اثربخش است که اقدامات آن تاکنون نتایج ارزشمندی در برداشته است.

به گزارش روابط‌ عمومی پلیس خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در تمام صحنه‌ها قدرشناس نظام بوده و هستند. این‌بار نیز خوشبختانه صف خود را از اغتشاشگران جدا و حمایت‌شان را از نظام و رهبری و حافظان امنیت اعلام کردند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت خون شهدا و مجاهدت و تلاش کارکنان انتظامی و حمایت مردم و با عنایت از توجهات و برکات ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) شاهد نظم و امنیت مطلوب و شایسته‌ای در خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.