معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت، زنان و خانواده در خط مقدم هستند و مردان باید از اصالت، حریم، هویت و عفت بانوان حمایت و محافظت کنند.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده: مردان باید از اصالت و عفت بانوان حمایت و محافظت کنند

به گزارش قدس خراسان آنلاین، انسیه خزعلی عصر پنجشنبه در جمع بانوان قرآنی مشهد و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه اظهار کرد: دشمن با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی نتوانست به اهداف خود برسد، لذا تمرکز خود را در جنگ نرم بر ذهن، فکر، شناخت و نگرش مردم ما گذاشته است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر قلب، متزلزل و دچار تردید شد اراده ها ضعیف می‌شود و دشمن به راحتی می‌تواند پیروز شود. اکنون در بزرگترین جهاد با دشمن هستیم.

وی ادامه داد: در این مسیر مسوولیت نخست با قرآنیان است که با سبک جدید، از معرفت و آموزه‌های قرآن نهایت استفاده را کرده و مفاهیم قرآن باید به زبان روز برای نسل جوان تبیین شود.

خزعلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) گفت: آن حضرت در کربلا و در جنگ سخت، پشتیبان و حمایتگر خاندان رسالت و یاران سیدالشهدا(ع) بود. پس از آن به عنوان پرستار، ایفای نقش کرد و در کاخ یزید، به عنوان یک روشنگر و در عرصه جهاد تبیین، توطئه یزیدیان را خنثی کرد.

حجت الاسلام سید مهدی شجاع، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی سخنانی در این جلسه با بیان اهمیت جایگاه قرآنی بانوان به سه دهه فعالیت قرآنی «زهرا افخمی» از پیشکسوتان قرآن و عترت در مشهد اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: زندگی یک مربی قرآنی وقتی خدایی باشد همه زندگی اش نورانی خواهد بود.

گفتنی است؛ در این آیین از خدمات ۳۰ ساله زهرا افخمی ریحانی مدرس و داور قرآن‌کریم در مشهد تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.