شهردار تهران با اشاره به اینکه عناصری در داخل حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند گفت: عده‌ای در حال انتقام گرفتن از ملت و انقلاب هستند.

زاکانی در جمع دانشجویان دانشگاه شریف: برای عمل به قانون اساسی نیاز به قیام داریم و شما باید این قیام را انجام دهید

به گزارش قدس آنلاین،‌ علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشستی که به مناسبت روز دانشجو امروز سه شنبه (۱۵ آذر) در دانشگاه صنعتی شریف که با موضوع حوادث اخیر برگزار شد، حضور یافت و گفت: ۱۶ آذر یکی از قله های افتخار ملت ماست، در آن زمان نفس‌ها در سینه حبس شده بود ولی علیرغم این مسایل دانشجویان افتخار آفریدند.

شهردار تهران تصریح کرد: در مقطعی بسیار حساس هستیم در سند راهبرد ملی آمریکا اعلام شده است، ده سال آینده مخاطره انگیز است چرا که تقسیم قدرت آینده جهان در آن شکل می گیرد. در آن سند سه خطر برای آمریکا ذکر شده است، اولین کشور چین است پس از آن روسیه و سپس ایران، توان ما به حدی است که کشوری ابرقدرت نما آن را برای خود خطر می داند.

زاکانی با بیان اینکه ایران همیشه در زمره کشورهایی بوده است که آمریکا را شکست داده، گفت: چه شده است که دشمن ما از به زبان آوردن تجزیه ایران ابایی ندارد؟

وی افزود: عناصری در داخل یا خارج از کشور بنا بر دلایل مختلف حرف های دشمن را تکرار می‌کنند. بن‌سلمان اعلام کرده بود درگیری را به داخل ایران می‌آوریم و الان ایران‌اینترنشنال سردمدار وقایع اخیر شده است.

شهردار تهران تصریح کرد: عده ای در حال انتقام گرفتن از ملت و انقلاب هستند ما و شما کجای این ماجرا هستیم؟ امروز بحث آینده جهان و منطقه است از ما شکست خوردند و امروز توسط خودمان انتقام می گیرند. هرکه بگوید در کشور ما اشکال وجود ندارد حتما اشتباه می گوید، انتظار است اشکالات اصلاح شوند و هزینه آن را نیز باید داد.

شهردار تهران در مورد مبارزه با فساد تصریح کرد: بارها به دلیل مبارزه با فساد به دادگاه رفتم، بنده برای اولین بار با وزیر اطلاعات و مرتضوی دادستان وقت تهران و وزیر نفت به دلیل فساد درافتادم. شما شعار مبارزه با فساد می‌دهید در حالی که من برای مبارزه با فساد ۲۰ سال دادگاه رفتم.

زاکانی خطاب به دانشجویان گفت: کشور نیاز به قیام علیه فقر،‌ فساد و تبعیض دارد و برای عمل به قانون اساسی نیاز به قیام داریم و شما باید این قیام را انجام دهید.

این خبر در حال تکمیل است.....

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.