نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: جبهه ضد انقلاب برخلاف شعارهای زیبایی که در زمینه های مختلف از جمله حقوق بشر و آزادی بیان مدعی هستند اما نشان داده‌اند که در عمل از حداقل پایبندی در این موارد هم برخوردار نیستند به طوری که اجازه نمی‌دهند یک فرد حتی از رئیس جمهور کشور خودش نیز استقبال کند!

قادری: مدعیان آزادی حتی اجازه تعارف کردن شکلات به بالاترین مقام اجرایی کشور را نمی‌دهند!

به گزارش قدس آنلاین، سفر هفته گذشته رئیس جمهور به کردستان علاوه بر اینکه عملیات روانی دشمن برای نا امن جلوه دادن شهرهای غربی کشور را ناکام گذاشت برگ دیگری از دروغ بودن ادعاهای کشورهای غربی و جبهه ضدانقلاب در زمینه حقوق بشر را نیز به همگان ثابت کرد.

اگرچه هیاهوی دو ماه اخیر بر محوریت آزادی افراد شکل گرفته است اما در این سفر یک شهروند سنندجی حتی اجازه تعارف کردن شکلات به بالاترین مقام اجرایی کشور را نیزندارد و مورد تهدید و آسیب ضد انقلاب قرار می گیرد. اگرچه این موضوع یک نکته قابل تامل نیز دارد و ان اینکه دستگاه های امنیتی کشور باید در جهت برخورد با این موارد که افراد را مورد تهدید و اسیب قرار می دهند قاطعتر برخورد کند.

جعفر قادری، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم توجه و حساسیت بیشتر درباره جلوگیری از اینگونه اتفاقات در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:رسانه ها و کانال های ضد انقلاب در جریان اتفاقات اخیر بنای خود را برتخریب در حوزه های گوناگون قرار داده اند و در این مسیر از هرگونه ابزاری از جمله تهدید، دروغ پراکنی و نشر اکاذیب استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تهدید، تخریب وخبرسازی‌ دروغ بخشی از عملیات روانی و رسانه ای دشمن در فتنه جدید می باشد،تصریح کرد: تجربه تاریخی نشان داده است که اینگونه فعالیت ها که به دنبال سیاه نمایی در سطح جامعه است راه به جایی نخواهد برد. از طرفی انسجام بیشتر در زمینه فعالیت های رسانه ای انقلاب و استفاده بهتر و موثرتر از ظرفیت های فعلی بیش از گذشته در این برهه زمانی ضرورت دارد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: حرکت های رسانه ای نباید صرفا جنبه تدافعی و تقابلی داشته باشد بلکه باید به سمت فعالیت های پیش برنده، خلاق و ابتکاری سوق پیدا کند . از طرفی نظام جمهوری اسلامی ایران بنایی بر برخورد خشن و خارج از منطق را با معترضین ندارد و دادگاه های صالح به جرم افرادی که در هر سطحی اسیب هایی را در زمینه های مختلف به کشور وارد کردند رسیدگی قاطعانه و موثر خواهد داشت .

برای فیض‌الله کاسب مهمان نواز سنندجی و برای اعتراف اجباری او - جهان نیوز

وی تصریح کرد: طی دهه های گذشته و در برهه های مختلف رسوایی غربی ها در زمینه حقوق بشر بارها تکرار شده است و انها برخلاف شعارهای زیبایی که در زمینه های مختلف از جمله حقوق بشر و ازادی بیان مدعی ان هستند اما نشان داده اند که در عمل از حداقل پای بندی در این موارد هم برخوردار نیستند به طوری که اجازه نمی دهند یک فرد حتی از رئیس جمهور کشور خودش نیز استقبال کند.

قادری با بیان اینکه دستگاه های امنیتی باید در جهت شناسایی افرادی که دیگران را مورد تهدید قرار می دهند قاطعانه عمل کند، ادامه داد: هرکسی در مسیر اهداف جبهه ضد انقلاب قرار نداشته باشد ولو اینکه یک فعالیت و حرکت معمولی را انجام دهد در جهت برخورد با او از همه ابزارهای خود استفاده می کنند، از این رو قوه قضائیه باید با افرادی که به هرطریقی دیگران را مورد تهدید و آسیب قرار می دهند برخورد قاطعانه داشته باشد تا از تکرار اینگونه رفتارها در آینده کاسته شود و همچنین افرادی که بدون هیچ گونه مدرکی به نشر دروغ اقدام می کنند باید تاوان خسارت مادی و معنوی این دروغ های خود را بپردازند و در این زمینه پاسخگو باشند.

خبرنگار:رضاطلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.