آیین واگذاری یک هزار و ۹۹۸ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرهای کاشمر و کُندر این استان برگزار شد.

آیین واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در کاشمر برگزار شد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری در آیین واگذاری ۹۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشمر اظهار کرد: اگر زمینه‌ حضور مردم در عرصه‌های مختلف فراهم شود، گره ها باز و کارها آسان و مشکلات کاهش می یابد، از این رو حضور و نقش پذیری مردم اهمیت زیادی دارد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در ذات خود مردمی و اسلامی است. مردمی بودن در دل نظام نهفته است و ذات نظام اسلامی متکی بر مردم است و مردم یک از ۲ رکن این نظام هستند.

وی با بیان اینکه مردم در عرصه های مختلف ثابت کردند نظام متعلق به آنها است و خودشان هم آنرا حراست می‌کنند و این بار مسوولیت ما را برای خدمتگزاری سنگین تر می‌کند که مصمم تر و با اعتقاد راسختر و توسل به ائمه این مسیر را با جدیت دنبال کنیم.

نظری بیان کرد: دفاع از نظام در شلمچه، سوریه، کف خیابان یا برای خدمت و تامین مسکن و معیشت تفاوت ندارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن در حوادث اخیر برنامه ریزی کرده بود و امید داشت، افزود: اما مردم با درایت و هوشیاری خود ثابت کردند که متدین و با بصیرت و همیشه در صحنه هستند.

وی بیان کرد: امروز خدمت معیشتی در اولویت است و مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر گرفتاری معیشتی دارند، در این راه مسکن مولفه مهمی در زندگی آنان دارد. در همه شهرهایی که امکان تهیه و واگذاری زمین به مردم وجود دارد بجای تصدی گری دولت، تسهیل گری می‌کنیم تا مردم خودشان کارها را انجام دهند

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.