کاربران فضای مجازی به جدیدترین ویدئوی منتشر شده از توماج صالحی واکنش نشان دادند.

واکنش جالب کاربران به اعترافات توماج صالحی

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته ویدیوی جدیدی از اعترافات توماج صالحی، رپر معترض و یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر، منتشرشد. توماج در این ویدیو به اشتباه خود اقرار میکند و می پذیرد که تاید خشونت در جامعه کرده است و در ادامه از جامعه عذرخواهی میکند.

ویدیو اعترافات توماج طوری طراحی شده که شبیه به یکی از موزیک ویدیو های خودش که در ایام آشوب ها منتشر کرده بود، همسان سازی شده بود. توماج در گذشته ویدیویی تولید کرده که محتوای آن اعتراف و بازجویی از مقامات نظام بود.

خبرنگاران و سرشبکه های رسانه ها و اکانت های مجازی معاند، تمام تلاش خود را میکنند تا به مخاطبان خود القا کنند که ویدیو اعترافات توماج را کسی منتشر و بازنشر ندهد. این افراد بار دیگر تهمت اعتراف اجباری را مطرح کردند و گفته های توماج را برگرفته از شکنجه های روحی و جسمی عنوان کردند.

اما کاربران فضای مجازی نسبت به این ویدیو واکنش های جالبی از خود نشان دادند. یکی از موضوعات واکنش کاربران، شهدای امنیت همچون آرمان علی وردی بود که تحت شکنجه اغتشاشگران، حاضر به توهین به رهبری و یا همکاری با آشوب گران نشده بود.

در ادامه واکنش ها را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گلشیفته IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 2
    باید همه اغتشاش گران اعدام بشن مسولین ما ترسو هستند که کشور ما تا امن شد
  • حمید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 2
    برای اونهایی ک امثال توماج میشه قهرماه و رهبرشون ک با تحریک اونا میان خیابون ولی قهرمان ما امثال آرمان الله وردیه ک با اون همه شکنجه‌دست از ارمانش نکشید مرگ بر ضد انقلاب مرگ بر خائنین