تقریبا نیمی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا حاضر نشدند همراه دیگر بازیکنان و کادر فنی به اسپانیا برگردند.

لشگر شکست خورده اسپانیا نصف شد!

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته کار اسپانیا در جام جهانی با شکست برابر مراکش در یک هشتم نهایی پایان یافت. اسپانیا نتوانست در وقت های قانونی و اضافه گلی به ثمر برساند و در ضربات پنالتی نیز 3-0 شکست خورد تا وداعی تلخ و زودهنگام با جام جهانی داشته باشد.

لشگر شکست خورده اسپانیا نصف شد!

طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، قرار است امروز ساعت 16.45 به وقت محلی، هواپیمای حامل بازیکنان و کادر فنی اسپانیا در فرودگاه باراخاس مادرید به زمین بنشیند ولی نکته جالب اینکه تقریبا نیمی از بازیکنان(12 نفر از 26 نفر)تصمیم گرفتند در قطر بمانند و همراه خانواده راهی تعطیلات شوند.

لشگر شکست خورده اسپانیا نصف شد!

صبح امروز جوردی آلبا، مارکو آسنسیو، دنی کارواخال، آلوارو موراتا، کوکه، مارکوس یورنته، کارلوس سولر، روبرت سانچز، سزار آسپلیکوئتا و رودری با بقیه هم تیمی های خود به فرودگاه نرفتند. به جز رودری و آسپلیکوئتا، دیگر نفرات با ماشین‌های مختلف و همراه خانواده خود هتل را ترک کردند. هر کدام نیز با پروازهایی جداگانه راهی تعطیلات می شوند.

این در حالی است که پابلو سارابیا، بالده، لاپورت، گاوی، بوستکس، پائو تورس، فران تورس، دنی اولمو، اونای سیمون، یرمی پینو، پدری، فاتی، نیکو ویلیامز و داوید رایا همراه اعضای کادر فنی به اسپانیا باز خواهند گشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.