۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 744337

لیست تیم ملی اسپانیا برای دیدارهای پیش رو در ماه مارچ اعلام شد و مطابق انتظار نام سرخیو راموس نیز در لیست لوئیس انریکه دیده می‌شود.

راموس تا ۲۰۴۶ در تیم ملی اسپانیا!

سرمربی لاروخا در مصاحبه ای در مورد احتمال تداوم حضور سرخیو راموس در تیم ملی و البته شایعات جدایی او از رئال مادرید صحبت و به تمجید از سرخیو راموس پرداخته است. انریکه گفت: «شما اشتباه شنیدید. سرخیو راموس نگفت جام جهانی ۲۰۲۶، بلکه گفت جام ۲۰۴۶. هیچ کس تا به حال موفق به حضور در ۶ جام جهانی نشده است، اما اگر یک نفر بتواند این کار را انجام دهد نامش سرخیو راموس خواهد بود. نمی‌دانم آیا راموس تا آن مقطع قادر به حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا خواهد بود یا خیر، اما من در حال حاضر از در اختیار داشتن چنین بازیکنی خوشحالم. او درباره ماندن راموس در اسپانیا و تمدید قرارداد احتمالی او با رئال مادرید گفت: این موضوع مسئولیت من نیست. بهترین کاری که یک انسان می تواند انجام دهد تمرکز و لذت بردن از زمان حال است، زیرا آینده نامشخص است، حالا بعد از ظهر است و من در حال حاضر بیش از حد ریسک کرده ام».

فقط یک رئالی

نکته جالب از این لیست ۲۳ نفره حضور تنها ۱۲ بازیکن شاغل در لالیگای اسپانیا است که سهم بارسلونا دو بازیکن و سهم رئال مادرید یک بازیکن است. اتلتیکومادرید نیز تنها دو بازیکن در این لیست دارد. منچسترسیتی و پپ گواردیولا با سه بازیکن، بیشترین تعداد ملی پوش اسپانیا را در ترکیب خود دارند. انریکه در مورد دعوت فقط یک بازیکن از رئال مادرید توضیح داد: من به این مسائل توجه نمی‌کنم و نمی‌دانم بیشتر از کدام باشگاه بازیکن دعوت کرده‌ام. من برای خوشحال کردن کسی لیست نمی‌دهم و این مسائل برایم بی اهمیت است». 

لیست تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: دیوید دخه‌آ – روبرت سانچس – اونای سیمون / مدافعان: پدرو پورو – اریک گارسیا – سرخیو راموس – دیگو یورنته – ایناگو مارتینز – جوردی آلبا – خوزه لوئیس گایا / هافبک‌ها: سرخیو بوسکتس – رودری – تیاگو– مارکوس یورنته– سرخیو کانالس – کوکه – فابین رویز  / مهاجمان: جرارد مورنو – فران تورس – میکل اویارزابال – آلوارو موراتا – برایان گیل– دنی اولمو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.