امام جمعه موقت زاهدان گفت: با تعرض‌کنندگان به جان و مال مردم باید به صورت قاطع برخورد شده و با جدیت مجازات شوند.

امام جمعه موقت زاهدان: تعرض‌کنندگان به جان و مال مردم باید با جدیت مجازات شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ هادی رمضانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش برای جدایی زنان از دامن حضرت زهرا(س) و ترویج بی‌حیایی در جامعه اسلامی هستند اما خوشبختانه امروز اسلام در همه جهان نفوذ کرده و همگان به‌دنبال حیا و عفاف و الگوهایی مانند این بانوی بزرگوار هستند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: به‌زودی از فتنه‌های اخیر دشمنان رهایی خواهیم یافت اما باید هوشیار و بیدار بود زیرا دشمنی دشمنان تمامی ندارد و با توسل به قرآن و اهل بیت(ع) این نظام به دست با برکت امام زمان(عج) خواهد رسید.

وی به ۱۶ آذرماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان برای مبارزه با استکبار به شهادت رسیدند و اصالت دانشجو، استاد و دانشگاه بر استکبارستیزی است. هزاران نفر در دانشگاه‌های کشور در حال تحصیل هستند اما تعداد اندکی از آنها تحت تاثیر دشمنان دچار انحراف شده و به خیابان‌ها آمدند.

حجت‌الاسلام رمضانی افزود: معتقدیم جای دانشجو، ورزشکار و هنرمند در زندان نیست اما اگر این افراد تحت تاثیر دشمن قرار گرفته و علیه کشور و نظام اقدام و به ائمه اطهار(ع)، شهدا و رهبری معظم انقلاب توهین کنند، باید مجازات شوند.

امام جمعه موقت زاهدان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی معتقدند هرگونه خرابکاری در این کشور اشکالی ندارد اما به‌زودی این آتش دامن کشورهای اروپایی، آمریکایی و سعودی را خواهد گرفت.

وی به خطبه‌های امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) دو عامل هوای نفسانی و بدعت در جامعه را علت فتنه‌ها و شرارت‌ها عنوان کردند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در این مدت سعی در گمراهی جوانان این کشور داشتند و انسان‌های پاکی را به شهادت رساندند و اموال مردم را تخریب و دشمن را زبان دراز کردند اما باید بدانند باطل در جامعه بشری نمی‌تواند جولان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.